![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 november 2005
| Citaat:
| |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
|
Gaat over de Nomadio Sensor, documenten van januari 2006 We zijn inmiddels een jaartje verder
__________________ Modelvliegclub de Sticks |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Zie hier: http://support.nomadio.net/viewtopic...4&highlight=ce Ik denk niet dat als de CE markering er komt daarmee direct alle oude zenders eronder vallen, die zullen naar mijn idee illegaal blijven.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2005 Locatie: zevenaar Leeftijd: 53
|
Wij kopen onze delen in bij de leverancier die de beste prijs en service geven. Als wij dan, (in dit geval de React kopen), en op de dozen en zenders de CE keurmerken zitten ga ik niet meteen twijfelen. We hebben onze leverancier hier op aangesproken en die zeggen dat er wel degelijk een CE keurmerk op zit. Als we illegaal bezig zouden zijn dan mag iedereen ons daar op aanspreken,m maar niet je eigen handel gaan verdedigen met een "waarschuwing" voor klanten. Updates en alles is geen probleem, evenmin de service en garantie, (wat anderen ook beweren), ik sta er persoonlijk garant voor dat het zo is. Er komen meerdere delen via een omweg ons land binnen en de fabrikant kan wel heel veel willen maar de grenzen zijn open, dat is nou eenmaal een nadeel voor hun, maar een voordeel voor de klanten, die voor een betere prijs kunnen kopen. Ze zullen altijd beweren dat het via de reguliere importeurs gekocht moet worden, maar daar is niks aan te doen. Europese importeurs doen er alles aan om hun prijs te handhaven, maar dat zal nooit lukken, zolang ze dezelfde delen in andere landen voor betere prijzen aan gaan bieden om maar zoveel mogelijk te kunnen verkopen. De hele post over die "waarschuwing"is een lachertje en allen maar bedoeld ons in een kwaad daglicht te stellen en hun eigen handel te beschermen, meer niet! Wa die waarschuwing er ook geweest als het over een Hitec zender zou zijn geweest???? vraag je dat maar eens af. Groetjes, Harrie
__________________ www.pitstop-shop.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |