Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Algemeen Modelbouw > Model elektronica

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 27 februari 2007, 22:45   #1 (permalink)
JohnDoeNL
Guest

Standaard Nederlandstalige handleiding Futaba 4EX (zender)

Mijn vader heeft een zender gekocht, de Futaba 4EX. Daarbij zit wel een handleiding, maar deze is in het Engels en die taal is mijn vader niet machtig. Nu ben ik op zoek naar een NEDERLANDSE handeling van de zender, maar ik kan deze op het internet helaas niet vinden. Is er iemand in het bezig van een nederlandse handleiding of weet iemand hoe ik daaraan kan komen?

Alvast bedankt.
  Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 17:30   #2 (permalink)

Corrien's schermafbeelding

Leeftijd: 64
Standaard

Ik zou maar even gaan vragen bij de winkelier. Sinds circa 2 jaar wordt bij de T4EXA in Nederland en Belgie ook een Nederlandstalinge handleiding geleverd.
Oud 1 maart 2007, 23:40   #3 (permalink)
JohnDoeNL
Guest

Standaard

Das vreemd. Volgens de verkoper in de winkel was er geen Nederlandse handleiding. Enig idee hoe ik hieraan kan komen. Op de site van Fituba kan ik niets vinden, tenminste nies over een Nederlandse handeiding.
  Met citaat reageren
Oud 26 juli 2008, 00:20   #4 (permalink)
hen v leeuwen
Guest

Standaard

HELP ME
ik heb een vraagje koop ik een futaba 4ex zender krijg ik een zervo en een ontvanger dus geen 3 servo,s en ook geen battery oplader erbij kan iemand mij vertellen of dit wel klopt ik heb een beetje het idee dat ik genaaid wordt

Laatst gewijzigd door hen v leeuwen; 26 juli 2008 om 00:33 Reden: letter vergeten
  Met citaat reageren
Oud 26 juli 2008, 07:04   #5 (permalink)

Leeftijd: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hen v leeuwen Bekijk bericht
HELP ME
ik heb een vraagje koop ik een futaba 4ex zender krijg ik een zervo en een ontvanger dus geen 3 servo,s en ook geen battery oplader erbij kan iemand mij vertellen of dit wel klopt ik heb een beetje het idee dat ik genaaid wordt
Ik denk dat je best een nieuw topic hierover opent, je hebt nu je bericht op drie verschillende plaatsen staan. Ik denk niet dat de topicstarters van die topics erg blij zullen worden van dit soort topicvervuiling.

Maar goed, als je de zender nieuw in de winkel hebt gekocht horen er -voorzover ik heb kunnen zien- inderdaad 3 servo's bij. Indien die er niet bij zitten zou je er waarschijnlijk korting op krijgen.

Beste is om even terug naar de winkel te gaan.
RC2008 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2008, 12:19   #6 (permalink)

Corrien's schermafbeelding

Leeftijd: 64
Standaard

Als je het gevoel hebt, dat e.e.a. niet klopt, wend je je toch eerst tot je winkelier voordat je hier vragen komt stellen? Je winkelier is de enige, die precies weet wat hij/zij aanbiedt.

Een set behoeft natuurlijk niet aan een vaste leveringsomvang te voldoen. Daarin is de winkelier vrij, zo lang hij maar adverteert en aanbiedt met datgene, dat bij hem/haar in de set aanwezig is. Er zijn bijv. ook winkeliers, die de losse zender aanbieden.

Als je op de site van Robbe kijkt, zie je dat de T4EX standaard wordt aangeboden als:

1 Sender T4EX
1 Empfänger R 136 F
3 Servos S 3003 mit Zubehörbeutel
1 Schalterkabel mit Ladebuchse
1 Quarzpaar

Dit bij elkaar voor een advies verkoopprijs van € 149.

Als de geleverde set hiervan afwijkt zul je ook wel een andere prijs hebben betaald.
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Algemeen Modelbouw > Model elektronica
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten