![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2002 Locatie: Zwijndrecht (België) Leeftijd: 33
|
hello hier droom ik dus al een tijdje van ... en nu is het hier alleen de prijs is niet evident misschien eens een groepsinkoopje regelen ? SPEKTRUM Compatible with the following Futaba Radios: 7U Series Radios 8J Series Radios 9C Series Radios 9Z Series Radios FN Series Radios DO NOT OPERATE WITHOUT ANTENNA CONNECTED Y
__________________ "Over-reliance on experience leads to making the same mistakes with increasing levels of confidence" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
8 kanalen Ik wacht ook nog even op een combi van 35mh / 2.4. Nu zou ik alle ontvangers de deur uit moeten doen of steeds modulen wisselen...... geen zin in
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2002 Locatie: Zwijndrecht (België) Leeftijd: 33
|
9 zou natuurlijk beter zijn ... er zal wel een technische reden zijn waarom die volle 9 kanalen niet aangesproken worden feit is dat als je een hoop ontvangers hebt( ikzelf heb er 2) dit een kostelijke grap word wat bedoel je met combo systeem ? dat je in je zender kan switchen ? komt er volgens mij nooit, je wisselt gewoon zendmodules naargelang de functie .... ik zou gewoon bijvoegen en oude spullen verkopen. een native futaba 2.4ghz zou natuurlijk nog mooier zijn.... maar wanneer komt die eraan ? Y
__________________ "Over-reliance on experience leads to making the same mistakes with increasing levels of confidence" |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
In het grote 2,4 gig topic staat al een hele boel informatie over deze modulles (info die je niet zomaar over vind De exacte beschibaarheidsdatum is nog niet gekend (reken zeker nog een 4 tot 6 tal weken) maar de modulles worden wel wereldwijd gelanceerd, ze worden dus binnen max 10 dagen overal gelijktijdig beschikbaar. De prijzen zijn nog niet definitief bepaald, maar zeker is dat de duurste variant (met de 9 kanaals ontvanger) zeker niet meer zal kosten dan 300€. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |