![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Ik heb recentelijk een setje voor mijn 1:18 autootje aangeschaft. Echter lijkt het er op dat er met geen mogelijkheid leven in te krijgen is(hier het oorspronkelijke topic). Iemand in de buurt van Beverwijk die mij even wil helpen met een eenvoudig testje?
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
Akersloot? Ik weet alleen niets van jouw regelaar, maar ik heb hier wel wat liggen om eventueel te testen. Laat maar even weten per PB.
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Super!!! Waren jullie overigens zaterdag aan het vliegen langs de A9? (moet toch eens een keer goed gaan kijken in plaats van met 120km/u voorbij te razen
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
Dat waren we, hoewel ik er pas later was. Overigens ben ik ook al wel eens bij jullie wezen vliegen op Hoogtij dus kom ook eens gezellig bij ons langs. Ik heb daar nog eens een stuk pijp verwijderd wat (midden op het verhoogde harde stuk langs het kanaal) uit de grond stak.
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |