![]() |
| | #691 (permalink) |
| Lid sinds: 22 oktober 2007 Locatie: Almere Leeftijd: 49
|
ook ik heb de RX kabel bij V-NIX besteld , deze werkt perfect. de FCO2 gebruikt de spanning van je ontvanger en met een vrij kanaal op je zender kan je de FCO2 bedienen. ik heb dit getest met mijn easystar en dat gaat uitstekend. ![]() zowel de foto mode als de video mode kan je aan en uitschakelen tijdens de vlucht. als je wil wisselen tussen video/foto dan moet je je model terughalen en handmatig op de FCO2 veranderen. geen gedonder meer met een lege accu van de FCO2. Mvgr. ![]() Eric |
| | |
| | #692 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Mooi zo Vanmiddag de FCO2 weer eens aan mijn Cirrus geknoopt, deze keer tijdens het lieren. rc Graupner Cirrus Histart and flight onboard on Vimeo
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #693 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
De externe akku heeft ook een rood/groene led. Tijdens het laden brandt rood zodra die vol is gaat groen aan, ook handig Update 4 komt er ook aan maar die is voor ons niet interresant, de enige functie die je erbij krijgt is dat je de FCO 2 om een bepaalde tijd foto`s kan laten maken: P0 – foto elke 30 sec P1 – foto elke minuut P3 – foto elke 30 minuten P5 – foto elke 5 minuten P6 – foto elke uur
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 15 oktober 2008 om 08:15 |
| | |
| | #694 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
hebben wij daar niets aan??? misschien toch wel volgens de site zit het volgende er ook bij : In Kürze erscheint das neueste Firmware Update 4.0 zum Download. Die Software verbessert die Wiedergabe der Bild und Tonsequenzen
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #696 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
@ Pieter, als je de duitse versie leest zou je dat zeggen. Echter als ik de engelse versie neem staat er dit: Citaat:
Da`s de reden dat ik dat er eigenlijk niet heb bij gezet. Mhhhh, als die versie uit is dan zal ik 1 van mijn FCO 2`s updaten naar nr. 4 en dan beide cams exact hetzelfde laten filmen en fotograveren. Eens kijken of ik dan duidelijk verbetering kan zien. @ Eric1962, de externe accu weegt 30 gram
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #698 (permalink) |
| Guest
|
Een geheel andere toepassing van de FlyCam. Kunstenaar Gerco de Ruijter, bekent van het fotograferen van het landschap van uit de lucht (via een vlieger) heeft een Flycam onder een postduif gehangen. Bijzondere toepassing, met verassende beelden. Kijk op zijn website en bekijk een fragment reportage van TVWest. |
|
| | #699 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Vandaag maar de stoute schoenen aan getrokken om ook een externe accu aan de FCO2 te hangen. Het is een enkele cel van 850 mah van hobbycity $ 3,67 (zie link hier onder) http://www.hobbycity.com/hobbycity/s..._single_cell__ De nieuwe cel weegt 15 gram meer als de originele cel van FCO2 220 mah Ik heb er een stekkertje aan gemaakt zodat ik hem gewoon kan laden op het veld of thuis met mijn eigen lader ipv computer. ![]() ![]() Hier onder een test filmpje van 20 min om te kijken hoe de accu het doet.(alleen van de lucht met een hoop vogels) Met een volle accu 20 min filmen en daarna aan de lader gehangen en er ging 92 mah in. de 2e x was het 90 mah en 3e keer ook 90 mah. Voor +- 10 dollar aan materialen en 12 dollar aan verzend kosten heb je een super werkende externe accu. Je kunt heb natuurlijk gewoon kant en klaar kopen bij FCO2 maar dan betaal je 34,95. Gr
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #700 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
| Citaat:
Ik had in de Delfse Post ook al wat over deze duif gelezen... Ludo
__________________ ex-modelbouwer inmiddels | |
| | |
| | #701 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
|
Hier een heel ander soort fimpje gemaakt met de FCO2. In jeugdpark Nienoord (groningen) tijdens de stoomdagen 2008 de FCO2 onder de voetplaat van de stoomlocomotief 23-024 gehangen (schaal 1:7,8 als ik het goed heb). De baan ligt vast en maakt een lus over het terrein. Tijdens de stoomdagen met hemelvaart camperen veel deelnemers op het "laantje" net achter het jeugdpark. YouTube - genzelbahn leek 2008 Ik dacht, even wat anders dan plaatjes vanuit de lucht. Je ziet wel goed dat beeld en geluid NIET synchroon lopen, maar daar hebben meer gebruikers last van geloof ik.
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? |
| | |
| | #702 (permalink) |
|
mmmmmmm, nadat mijn FCO sinds juni in de lade heeft gelegen wilde ik de FCO weer eens aan het werk zetten, echter lijkt de akku dood.............. enkele uren aan de USB kabel laten hangen (uitgeschakeld, display geegt PC aan) maar geen reactie meer. Slechts 1 keer kreeg ik beeld, en kon ik met de mode knop naar verschillende modussen gaan, maar de FCO laten filmen, dat ging niet meer, viel meteen weg. Lipo kaduuk ?
| | |
| | #703 (permalink) |
|
probleem is erger dan ik dacht, de FCO wrkt wel, ik krijg RY te zien, kan naar UE gaan om te filmen, maar als ik op de start/stop knop druk om de FCO te laten filmen valt de FCO compleet uit. Ook een foto nemen is niet mogelijk. Bij firmware update geft windows aan dat de device driver of device zelf niet herkent wordt ????? Ik zou toch mijn FCO weer tot leve willen wekken, ik heb nog een paar filmpjes te maken.
| | |
| | #704 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Originele Lipo er uit halen en er een losse aan maken zoals ik ook heb gedaan. Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Met de nieuwe accu gaat het perfect. geen problemen meer sindsdien! Gr
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #705 (permalink) |
|
He He, de FCO doet het weer. eigenlijk heeft ie het altijd gedaan, de gebruiker (ikzelf dus) was te stom om goed op het display te kijken. De FCO2 bleeft telkens MF zeggen, terwijl ik door wilde naar VE, en dan filmen. Als de memory card dan vol is sluit de FCO2 zichzelf af, eigenwijs als ik was bleef ik opnieuw proberen, natuurlijk zonder resultaat. De SD kaart nu leeg gemaakt, en ja hoor, alle modussen weer aanwezig, en filmen gaat ook weer. Alleen de firmware update wil nog niet, pc blijft zeggen "device and/or driver not ready" of zo iets. Maar ik kan weer filmpjes maken.................. pfffffffffffff
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |