![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: lint - antwerpen Leeftijd: 45
|
kan iemand me het verschil weergeven tussen deze twee? ik vlieg reeds enige tijd met de 149 in men T-rex zonder enige storing nu even een R700 PPM geplaatst en de heli ging bijna de grond in ik wil terug op PCM met men T-rex maar als de 146 het even goed doet (vrij van storingen) dan kost deze slechts de helft van de 149 wie weet raad |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
De R149DP is full range en dual conversion. De R146iP is voor parkflyers/indoor en is single conversion. Er is dus een tamelijk groot technisch verschil tussen deze ontvangers, zowel wat ingangsgevoeligheid als filtering betreft. Het enige, dat ze hetzelfde hebben is de microprocessor.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2006 Locatie: Poldergebied
|
@ corrien: Kun je eens beschrijven wat die typenummers betekenen van futaba? vb 118F, waarvoor staat de eerste 1, de tweede?, die 8 staat voor aantal kanalen denk ik. vb 137, waarvoor de 1, de 3? vb 149, waarvoor de 1 en de 4? vb 156, waarvoor de 1 en de 5? Die zullen denk ik toch een betekenis hebben |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |