![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Richard, Er zijn al drie of vier sensoren beschikbaar, voor de warmte, Accu, toerental, etc. Er is ook al een display waar je alles op af kunt lezen, alleen zit deze nog niet in een mooi kastje. Dus ze zijn er wel volop mee bezig. Ik denk ook dat Graupner met XPS is gaan samen werken en daarom de Specktrum heeft laten vallen. Ze komen in 2008 ook uit met zenders waar alles ook de aflees display al in zit. Let op de beurs die in Duitsland gaat komen. Maar ook al zou Graupner IFS laten vallen, kan ik altijd nog terecht bij XPS. Ik krijg de modules in januari, uiteraard laat ik het dan ook weten en ga het één en ander eens goed uit testen. Ik ga je met de tijd toch zien in verband met de lagers, dan kunnen we het misschien gelijk eens bekijken. Ik ben overigens wel en zeer zeker met je eens dat je aan Futaba FASST in ieder geval nooit een buil zal vallen, het is altijd goed spul. Maar ik wil dat IFS spul toch ook en kans geven en eens uit gaan testen, de prijs en de mogelijkheden zijn op het moment beter als de FASST modules, vandaar.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl Laatst gewijzigd door pardoez; 31 december 2007 om 14:32 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2006 Locatie: Breda,de Parel van het Zuiden Leeftijd: 46
|
Zijn er mensen die een ACT 2.4GHz. setup hebben overwogen of misschien al wel in gebruik hebben? Je hoort veel over de spread spectrum techniek van Futaba FASST en Graupner/IFS Extreme maar over ACT heb ik nog niets gehoord? Anyone? Groeten, Frank
__________________ There's only two kind of planes.... P-51 Mustangs and targets... (Chuck Yaeger) |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
Binnenkort (Februari) Komt de JR 9DSX 2.4ghz uit... dit is de europese versie van de Jr 9303 2.4ghz waar ze al een tijdje in amerika mee vliegen, volgens mij is dit 1 van de eerste zenders die volledig zal toegelaten zijn in België en effectief aan de 100mW regel enzo zal voldoen...
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Jens, Vanwaar dit vermoeden, de X9303 werkt met dezelfde ontvangers als een DX7 dus de gebruikte techniek zal hetzelfde zijn. De Graupner versie van de DX7 was toch ook niet toegestaan in Belgie, deze voldeed toch ook aan de 100 mW regel. Op duitse forum's kom je het vermoeden tegen dat het spektrum systeem met de definitieve invoering van de nieuwe revisie normalisatie zoiezo niet meer verkocht mag worden dan. De DSX 9 zou dan maar enkele maanden officieel te koop zijn in Europa, zou ook niet logisch zijn om daarvoor een zender goed te laten keuren. Rick |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
| Citaat:
Ik heb deze informatie van de macgregor website (invoerder in uk) http://www.macgregor.co.uk/ Kan je wat meer info geven rond die duitse regels etc?
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |