![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
| Citaat:
Wat ik vooral bedoel is dat je hiermee niet op een circuit kan komen en dat je moet oppassen met straling e.d. Zoals Roelof al aangeeft, koop een eenvoudige flut stikzender en haal daar het knuppelmechaniek uit.
__________________ Shepherd Sonic BENELUX | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Ja de elektronica is idd het belangrijkste van het schoolproject aangezien ik in de richting Elektriciteit-Elektronica zit. Ja maar het is dan toch niet om het even welke kruisknuppels ik koop of beter gezegd zender, zoal je ziet op de foto zijn dit toch geen gewone kruisknuppels. Mvg Dieter |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Kom op zeg, je doet een opleiding electronica, je moet iets maken en je kunt in dat schema niet zien dat het om doodgewone potmeters gaat ? Verkeerde richting gekozen ???? Koop dan een velleman bouwpakketje....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
wat je mss wel kan doen is een oude zender uit elkaar halen en kijken hoe die in elkaar zit? | |
|
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
LOL. Je moet is weten hoeveel mensen zelf hun zenders maakte in het verleden! Topic staat denk ik helemaal verkeerd en je kan dit beter in het elektronica gedeelte zetten. Met een duidelijk topic titel en eerste post! Met alleen Schema's kan niemand eruit halen wat je bedoelt.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |