![]() |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Antwerp Leeftijd: 34
|
voor diegene die nog accessoires zoeken voor hun multitool; zonet bij HUBO (belgenland) een setje van powerplus 102 delig voor 5,95 euro
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup |
| | |
| | #62 (permalink) | |
|
Ben je d'r al uit ? ik ga deze week nog een nieuwe kopen, en twijfel tussen de 2 onderstaande en een dremel stylus tips/opmerkingen meer dan welkom. (blijft toch echt een moeilijke beslissing vindik) Citaat:
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup | |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Hó hó Jan, dat neem je terug!!! (LOL) Wat denk je van mijn "dremel". ![]() Engels Spankop met verwisselbare klauwen vanaf 0, ingeklemd op de foto 0,5 mm "boor" en dubbel axiaal/radiaal (ge)kogel(ge)lagerde booras in messing/koperen schacht voor optimale warmteafvoer en met flexibele interne koppeling naar de separaat gelagerde DC electromotor. Duits Fabrikaat model "kringloop" Netzgerät met separate koppel of dan wel toerental instelling en begrenzing. Totaal geschatte investeringskosten: Twee Rijksdaalders en wat coulombs om het geheel "zusammem zu löten". De motor wordt puls/pauze aangestuurd en gedurende pauze als dynamo gebruikt om het toerental te meten en duty cycle te regelen. Cees Laatst gewijzigd door Taurus Flyer; 17 december 2009 om 13:20 | |
|
| | #64 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Heb bijde gehat en de 12V weer verkocht . Mvg Johan | |
| | |
| | #65 (permalink) |
|
johan, bedoel jij dan de IB/E versie ? toevallig ook ervaring met de FBS240 ? hebben een voordeelset: ![]() grtz
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup |
| | |
| | #67 (permalink) |
|
ik blijf twijfelen... ![]() de FBS240 is 185mm lang, de IB/E is er 230mm de FBS240 heeft standaard een boorkop, de IB/E niet enige meerwaarde aan IB/E lijkt me de stevigere?? alu voorkant. of zie ik iets belangrijkers over het hoofd ? en dan zie ik verder in de productbrochure de 12v apparaten zijn slechts 35mm diameter, wat wel heel dun, handig, is. dan, de dremel stylus; zeer kort, draadloos (met docking) maar het handvat kan in sommige situaties mss wel net héél onhandig zijn je kan er ook geen extra hulpstukken opzetten, of hem in een boorstaander steken. wat ik dan ook weer als een nadeel zie (toekomstgericht) zucht (eigenlijk had ik er pas eentje gekocht in de aldi, super specs, digitaal instelbaar per 1000rpm, 140W, tal van toebehoren. MAAR het ding was zo dik en zwaar ... daar zag ik me echt geen fijn werk mee verrichten. dus maar terug binnengedaan. )
| | |
| | #68 (permalink) |
|
Hoi, ik gebruik de Dremel 400 Digital. Het ding bevalt me uitstekend Op de achterzijde is het toerental digitaal in te stellen en de set wordt geleverd met behoorlijk veel accessoires. De meegeleverde opbergbox is ook erg praktisch. Verder zit er een flexibele as bij, die gebruik ik niet heel vaak, maar is wel makkelijk. ![]() Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #69 (permalink) |
|
kan je eens meten wat de lengte van die dremel 400 digital is ? Ik zag trouwens op de site van dremel dat er een nieuw model is/komt. De 4000. deze zou 175W zijn, en komt met handig handvatje zoals de stylus heeft. alleen kan je hem bij dit model dan verwijderen. pff, om het allemaal nog moeilijker kiezen te maken
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl | |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Bij proxxon kun je losse spankoppen kopen zodat je alle soorten en van alle merken de spullen kan gebruiken. Ik werk al meer dan 10 jaar met mijn proxxon's (4) en nog nooit problemen alleen een paar keer de spankop vervangen, geen grip meer bij zwaar gebruik!
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Ook Dremel heeft een losse boorkop als accessoire leverbaar. Welke DREMEL? Maar ik wissel gewoon de spanhulsjes om voor mijn 2,4mm tooltjes.
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #73 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 oktober 2009 Leeftijd: 16
| Citaat:
| |
| | |
| | #75 (permalink) |
| Lid sinds: 30 oktober 2009 Leeftijd: 16
|
ik heb vandaag een dremel 300 series gekocht bevalt prima best veel accesoires en fleibele as 75 eur bij de karwei zie filmpje YouTube - dremel |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |