![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
|
Heeft iemand eng idee of Graupner van zins is om de Spektrum DX6i naar Europa te halen? Ik vrees het ergste, maar wellicht heeft iemand er iets over gehoord?
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
bij mijn weten kapt graupner uberhaupt als imorteur van spectrum.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Klopt JSB wordt de importeur voor geheel europa je kunt hem nu daar bestellen heb ik ook gedaan zag echter in de FMT dat van af maart hij ook in de goed gesorteerde vakhandel verkrijgbaar is
|
| | |
| | #5 (permalink) | |
|
Tijdens het lezen van de specs heb ik op de Spektrum RC site de handleiding gedownload en kwam deze passage tegen op pagina 54: Citaat:
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Handig, werkt downgraden US ---> EU dan ook?
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hoi Skyhigh, Dit gaat niet over de DX6 of DX7, waar je de zender naar Horizon hobbies moet sturen om hem terug te regelen. Maar dit gaat over de DX6i, de nieuwe zender dus. Daar zit het in de software ingebracht, je kan via een menukeuze in de zender bepalen of het zendvermogen binnen EU specs of daarbuiten uitzend. Dat bracht mij dus op de vraag, is dat wel toegestaan?
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Ik heb toch maar de gok genomen en de DX6i besteld. Ik ga hem eens goed vergelijken met de DX6'en die ik al heb.
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Of is het weer omdat er (zoals gewoonlijk (Ieder geeft z'n eigen interpretatie aan 2,4 Ghz)
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
| Citaat:
In Nederland mag je die DX6i alleen gebruiken als-ie op de EU stand staat. Het is hetzelfde als wanneer ik mijn 35MHz FF9-synthesizer instel op een in Nederland niet toegelaten kanaal (83 of zo). Dat mag ook niet. Maar het is natuurlijk wél handig dat het kán Bijv. voor op vakantie in de States | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ik ben ook benieuwd. Het voordeel is dat deze zender dusdanig goedkoop is dat ik er al een koper voor heb mocht hij alsnog niet bevallen. Zo goed als een DX7 zal hij niet wezen, maar als hij beter is dan de DX6 en LP5DSM ben ik al tevreden.
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |