| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 63
|
Vandaag zijn eindelijk de laatste delen voor de terugroepaktie binnengekomen. Ook de TM7 modulen kunnen nu worden bewerkt. Voor diegenen, die denken dat het bij zo'n terugroepaktie meteen stormloopt: er is tot nu toe slechts een klein percentage zenders binnengeweest. De grote bubs moet dus nog komen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: nu in Oss (na 34 jaar Duitsland) en Ik ga lekker weer terug naar Duitsland .(over 7 jaar) Leeftijd: 57
| Citaat:
![]() Mvg Johan
__________________ Wie goed gebruiken kan is klaar in voordeel.www.plotterwelt.nl Modelbelettering www.felix-vlieger.nl | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Nee hoor Zander, laat jouw T6EX maar mooi thuis.
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Er had eigenlijk nog achter moeten staan 2.4 GHz. Nu kan een beetje moderator dat natuurlijk alsnog wel even voor mij aanpassen...
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Top Corrien voor je duidelijkheid hierover. M'n broer en ik hebben allebei een module die terug moet zo te zien namelijk een TM7 module en een T6EXP. We vliegen samen met regelmaat en hebben hier gelukkig tot nu toe niets van vernomen.. maar laten we het maar uitsluiten dat is beter dan genezen grtzz Dirk
__________________ DAMN!!!3D Hot & Successful [Dancewavemedia.nl [Media Partner of 3DMasters 2010] | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |