![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2007 Locatie: Middelstum Leeftijd: 35
|
Hallo, Ik heb ook een t6ex met serienummer A7xxxxxxx maar heb de mijne via e-bay (scheelde weer een paar tientjes) kan ik hem ook in Nederland inleveren? en zo ja waar kan je hem inleveren? Groeten Menno |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 64
|
Vandaag zijn eindelijk de laatste delen voor de terugroepaktie binnengekomen. Ook de TM7 modulen kunnen nu worden bewerkt. Voor diegenen, die denken dat het bij zo'n terugroepaktie meteen stormloopt: er is tot nu toe slechts een klein percentage zenders binnengeweest. De grote bubs moet dus nog komen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2006 Locatie: vroomshoop Leeftijd: 16
|
hallo, ik heb ook een t6exp maar die is 35 mhz moet ik hem dan ook terug sturen. mvg. ps. hij was gekocht toen de 2,4ghz al in de productie waren.
__________________ telemaster-zwever-easystar-ikarus lama-carson stormracer extreme-tamiya fighter dt-02 |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
![]() Mvg Johan
__________________ | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Nee hoor Zander, laat jouw T6EX maar mooi thuis.
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Er had eigenlijk nog achter moeten staan 2.4 GHz. Nu kan een beetje moderator dat natuurlijk alsnog wel even voor mij aanpassen...
| | |
| | #42 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Dus Niek......
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2006 Locatie: vroomshoop Leeftijd: 16
|
hallo, nee maar dan had ik de tekst niet goed gelezen. maar ik denk ik vraag het even voordat ik onder het vliegen wat gebeurd. mvg
__________________ telemaster-zwever-easystar-ikarus lama-carson stormracer extreme-tamiya fighter dt-02 |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Top Corrien voor je duidelijkheid hierover. M'n broer en ik hebben allebei een module die terug moet zo te zien namelijk een TM7 module en een T6EXP. We vliegen samen met regelmaat en hebben hier gelukkig tot nu toe niets van vernomen.. maar laten we het maar uitsluiten dat is beter dan genezen grtzz Dirk
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |