| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Beste Jan Corrien, na 3 uur in de auto met m'n broer hebben we deze middag mijn tm7 en de t6exp van mijn broer laten ombouwen . Super bedankt voor de snelle service we hebben net alles getest en alle modellen werken weer perfect . succes met de resterende ombouw en ook namens mijn broer Dirk hartelijk dank groet Henry Luchtmeijer |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
daar heb je gelijk in maar wij zijn nogal gedreven vliegers ...en wilde zeker zijn dat we niet de hele pasen zonder zender zouden komen te zitten .... en we hebben een hoop lol gehad voor 6.20 cent groet Henry |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 63
|
Ach, die in Wallonië wonende Engelssprekende Poolse mijnheer was vanmiddag nog wel wat langer onderweg (en die moet nog een keer terugkomen ook). Modelvliegers zijn nu eenmaal modelvliegers en hun ergste doemscenario is, dat ze een weekend zonder hun apparatuur moeten doorbrengen. Daarnaast het idee, dat de TPG-jongens er mee kunnen gaan gooien is iets om zelfs van wakker te liggen !Nee, Alexander, ik ben wel wat gewend en dit is een volkomen normale gang van zaken. Mijn verste klant komt elk jaar uit Luxemburg even langsrijden
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juli 2007 Locatie: Lepelstraat
|
Goedenmiddag aan allen die dit lezen. Vanmorgen in Maasland geweest bij mijnheer van Mouerik en daar zeer correct ontvangen en zeer goed behandeld om mijn zender 2,4GHZ om te resetten. Grootse service en nogmaals hartelijk dank. Johan pipercub |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 45
| Citaat:
Houden zo !!
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Logo 500, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #56 (permalink) |
|
Uiteraard is de terugroepaktie nog van kracht. Tot nu toe is er trouwens in Nederland slechts zo'n 15% teruggestuurd, het merendeel moet dus nog komen. Bij winkeliers hoort allang nieuwe voorraad aanwezig te zijn, dus de apparatuur die nu verkocht wordt is in orde. Bij twijfel kun je altijd nog het serienummer vergelijken met die van de terugroepaktie. Zie hiervoor de voortgangsrapportage (http://www.modelbouwforum.nl/forums/830949-post20.html).
| | |
| | #57 (permalink) |
|
hallo, als ik deze nu koop kan die dan ook terug gestuurd worden. of is dat zelfs niet nodig? want is 6EX het zelfde als T6EX of 6EXP? het gaat om deze: Hobbycity Online R/C Hobby Store : Futaba 6EX 2.4ghz w/ R606FS Receiver $199.95 | |
| | |
| | #58 (permalink) |
|
Zie de eerste posting van dit draadje. Uitsluitend zenders, die door Robbe op de markt zijn gebracht, kunnen hier worden bewerkt.
| | |
| | #60 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2007
| Citaat:
Ik heb mijn futaba T7C zender in maart nieuw gekocht met serienummer 071109760 en achterop staat een groene stip. De winkel waar ik 'm gekocht heb weet echter niet of deze wel of geen update heeft gehad en raadt me aan om het apparaat op te sturen. Zijn er vanuit Robbe ook nieuwe zenders met update (groene sticker) naar de winkeliers gestuurd? Heb namelijk geen zin om mijn zender onnodig heen en weer te sturen.... De sticker is een groene stip van ±1 cm doorsnede en zit achter op de cover naast de zwarte Robbe/Futaba sticker. Weten jullie hoe dit zit? Bvd, Beamer | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |