![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
hallo Zou ik met dit fototoestel ook een luchtfoto toestel maken?? ![]() hij is 34gr met aaa baterij en 28 zonder baterij gr raymon
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Hi Raymon lees dit maar even ( ik hoop dat ik de link er goed op zet) http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...highlight=aldi anders even zoeken op aldi camera Grt Han |
|
| | #3 (permalink) |
|
oke thANKS
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
ik had op iNTERnet ergens gezien dat ze hem zonder servo op de onTvanger hebben aangesloten
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: Terhole Leeftijd: 43
|
Ik heb precies hetzelfde toestel bij de speelgoed winkel gekocht. Vond hem goedkoop (iets van EURO 17,--) maar daartegen vallen de foto's ook een beetje tegen. Heel onscherp. Affijn...Wil hem dus ook aan mijn toestel hangen...alleen nog effe iets goeds zoeken om hem aan te sturen. . .Wie weet iets. . .
__________________ http://surf.to/jomeroma |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
@ Roland W.V.A. van Os en Raymon Jongens ik heb ook zo'n speeltje gekocht bij Blokker om hem onder een vliegtuig te hangen. Ik voorzie twee problemen en dat is dat (zo heb ik enigzins kunnen lezen in het draadje dat Joost aanhaalde) het toestel niet lichtgevoelig genoeg is en ten tweede hoe overbrug je die roteigenschap van het cameratje om zichzelf, na 30 seconden niet te hebben gebruikt, uit te schakelen? @ Joost 24 volledige pagina's doornemen ? amai daar is geen beginnen meer aan Stevo
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2003 Locatie: Hoogeveen
|
Ik ken dit cameraatje ook, heb em niet zelf. Maar de kwaliteit is zo bagger dat je er vanuit de lucht al helemaal niets mee zult herkennen. Koop zo'n aldicamera (of soortgelijk) en hang die er onder, dan heb je leuke luchtfoto's. Peter.
__________________ Zweefvlieger (1:1) op Hoogeveen |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Kwam ergens deze foto tegen. ![]() Op een dergelijke wijze zou je dit soort camera's kunnen aansturen. Nogmaals . . Ik heb ook zo'n toestelletje. . . Kwaliteit is BAGGER (met hoofdletters dus!!).
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Peter Ik denk dat je gelijk hebt, zelfs in perfecte omstandigheden is de kwaliteit bedroevend en beneden alle peil. Laat staan dat je dat onder een vliegtuig moet monteren. Het is meer een gadget dan een volwaardige camera. Ik heb de mijne aan mijn kinderen gegeven. Ik denk dat we er vlug zullen achterkomen hoe "Crash bestendig" dat toestelletje is in die kinderhandjes Stevo
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Ik heb de camera geheel uit elkaar gehaald....en een prachtig beeld gecreerd! ! ! ! Er zit namelijk een kunstoflens op die je met behulp van schroefdraad in- en uit kan draaien (scherp stellen zeg maar). Let er op dat dit vast gelijmd zit en je dus effe ''bruut'' geweld moet toepassen. Heb met behulp van de live-camera software de lens zo goed mogelijk afgesteld. HET BEELD IS PRACHTIG. . . . .MAAR HET BLIJFT KLEIN> > > > > >MAAR WEL SCHERP! ! ! ! ! Niks mis mee dus. . . .nu nog op een vliegtuig bouwen. M.a.w........Wordt vervolgd! ! ! !
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Een kwestie van uitproberen en draaien lijkt mij. Natuurlijk mag je van een toestel van EURO 17,95 niet hetzelfde verwachten van als van een toestel van EURO 179,50. . . . Maar je kan de beeldkwaliteit wel verbeteren. . . . Blijven proberen dus jongens (en meisjes).
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
Om eens te proberen zijn dit leuke camera`tjes. Het probleem van het uitschakelen na 30 seconden is te omzeilen. Zet op de usb stekker een spanningkje van 5 volt en voila, de camera blijft aan staan. De spanning komt op de buitenste pootjes te staan +..- En met wat vogelen met het lensje heb je toch een redelijk beeld. Het afdrukken kun je of met een servo doen, of met een mini relais aangestuurd door een "conrad printje" bestelnr: 23 49 23 Om exact 5 volt uit je akkupakket te krijgen kun je een stabilisatie ic nemen, type 7805. deze kan 1 ampere leveren. Hoe deze aangesloten moet worden kun je overal vinden. (of even mailen). Groeten, Ron |
|
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Dit cameraatje gebruik ik ook Raymon. Zie op www.armc.nl in mijn foto album de luchtfoto's die ermee gemaakt zijn.
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |