![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 januari 2008 Leeftijd: 42
|
Kom net van de plaatselijke modelbouw winkel in Velserbroek terug, waar ze een Futaba FX-30 hadden liggen. Erg mooi ding, met een FASST module erin. Ik vlieg graag met zulke pult-zenders en vroeg me af met welke zender de FX-30 te vergelijken is qua mogelijkheden, misschien de FG-12? Danny |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Op de site van Robbe staat: The menu and programming systems are identical to those of the T14MZ / FX-40 sets. The basic procedure is to select the model type and the wing type; your choice automatically determines the required mixer functions and configures the control function sequence - it could hardly be simpler. Model data can be interchanged using an SD memory card (T12FG - FX-30 direct), and is also compatible with the T12Z, T14MZ and FX-40 if the converter program is used. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
|
Jah de software moet gelijk zijn aan de 14MZ. Zelf heb ik er nu bijna 2 jaar eentje en ik moet zeggen dat dat heel erg goed bevalt!! Ook makkelijk te updaten als ze weer iets nieuws bedacht hebben, echt perfect. Instellen van een model gaat gemakkelijk en snel, net als op bijvoorbeeld een 9CHP. De 9Z en FC28 die hiervoor waren zijn echt dramatisch te noemen in vergelijk.... vind ik dan!! Cheers, Richard
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Locatie: anzegem Leeftijd: 32
|
@ Raptor Rulezzz hallo , uw vliegt waarschijnlijk een raptor , is dat toevallig een 50 ? zoja welke instelling van tuimelschijf geef je in in uw zender fx30 Je kan der verschillende uithalen maar ik ken niets van die instellingen groeten
__________________ raptor 50 , Vario bell 204 uh-1b (huey hog) in aanbouw (278.5 bouwuren) dacht ook bouwdraadje te maken maar heb teveel werk met kijken naar andere bouwdraadjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |