![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 20
|
heeft de dx6i servo reverse? ik zie het niet staan. General • Integrated Timer • Dual Rate and Expo • Dual Speed Trim Scroll • Model Name • Model Type • Throttle Cut • Trainer Mode • Model Copy • Travel Adjust • Sub Trim • Servo Monitor Airplane • Flap • P-Mixes (2) • Flap-Elevator Mix • Dual Aileron Mix • V-tail Mix • Delta Mix • Aileron Differential Helicopter • Gyro Adjust • Graphic Throttle Curve • Graphic Pitch Curve • P-Mixes (2) • Revo • Swash Type: Normal, 120-deg CCPM
__________________ |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Pip, ken jij het gemak van de gebruiksaanwijzing? Gebruik eens een zoekmachine dan vindt je nog eens iets. Ik heb even met Google gespeeld en vond DIT. Kijk eens op pagina 25.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
bedankt. had er even niet aan gedacht om in de gebruiks aanwijzing te kijken. en heb er hier eigenlijk nog niks overgelezen... maar heeft iemand al een probleem met het scroll wiel gehad? had op rcgroups gelezen dat die nog wel is in de behuizing wil verdwijnen.
__________________ Laatst gewijzigd door pip; 11 juli 2008 om 18:57 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Kan wel. DualAileron is aanwezig voor 1 servo per aileron. 2 servo's op hoogte is standaard niks voor aanwezig, maar is te doen met een split kabel in het toestel. Je kunt ook de 2 mixers gebruiken om het 'Gear'-kanaal geschikt te maken voor de 2 hoogte-servo. Je hebt wel alletwee de mixers nodig, 1-tje om het hoogte-roer naar het Gear te mixen de andere om het Gear-negatief naar zichzelf te mixen zodat de schakelaar niks meer doet. Dus niet echt een mooie oplossing, maar het kan wel. Rick |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 21
| Citaat:
hier las ik ook veel over op rc groups, ik heb hier echter nog nooit een probleem mee ondervonden en het doet ook heel degelijk en stevig aan.
__________________ Keep flying | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
| Citaat:
Mijn roller is (nog) prima maar hij is ook nog behoorlijk nieuw. Wel heb ik 'last' van het andere bekende verschijnsel dat er 2 stappen in het menu verspringen als je de roller maar 1 tik verdraait.
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 21
|
Er zijn bij alle dx6i's een set van 4 oplaadbare batterijen inbegrepen deze zijn erg goed. Ik heb mijn dx6i bij UH besteld ik kreeg hier geen lader, bart bestelde hem ergens in florida die kreeg wel een lader maar die is niet te gebruiken omdat er een andere stekker aan zat(opzich geen probleem als je verloopje hebt maar hij werkt ook op een ander voltage), dus als je er een bij krijgt is deze waarschijnelijk niet te gebruiken.
__________________ Keep flying |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2003 Locatie: zwolle
|
Hallo, Ik heb ook net een DXi setje in gebruik en volgens de handleiding keurig het bind-proces doorlopen. In eerste instantie knipperen beide led's (ontvanger&sataliet) en na een paar seconden (als de zender is ingeschakeld met ingetrokken leraarswitch) branden ze constant, het teken dat er ge-bind is. Tot zover is alles prima in orde. Het rare is nu dat ik gisteren na inschakeling weer beide leds zag knipperen, maar wel controle had! Je zou denken dat er geen bind-link was maar dat viel dus wel mee...echter ik zit nu toch met een oncomfortabel gevoel, en de handleiding geeft ook geen uitleg. Is het misschien een uitleesmogelijkheid, moet er gereset worden? Weet iemand wat er aan de hand is, of het ernstig is, of dat ik iets fout doe? alvast bedankt! |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |