![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2006
|
Hallo... Ik heb een Probleem met mijn dx7. het lijk wel of ie de ontvanger niet ziet. ik kan een keer het roer omhoog of omlaag doen, en dan stopt ie er meer. Moet ik even wachten, en kan ik opnieuw het roer een keer bewegen. Iemand enig idee wat dit is. En de handlijding heb ik niet. Grt, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: Deurne Leeftijd: 57
|
Heb je wel genoeg accuspanning, lijkt wel of dat hij steeds in de failsafe gaat. Handleiding DX 7 Spektrum RC - DX7 7Ch Air w/AR7000 & 4-DS821 MD2 Support Hans |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik heb 1 kist met een soortelijk probleem. Bij veel sturen valt alles even uit en werkt daarna weer. Probeer eerst een andere goede accu, is een spannings dip denk ik Wat voor accu en servo's heb je?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 december 2006
| Citaat:
Ik wil wel anderen ontvanger proberen. maar die heb ik niet. ik heb een ar 7000. de accu is niet leeg maar ook niet vol. als ik hem even aan de lader leg doen alle roeren het weer 10 seconden. dan stopt het er weer mee. ik hoop dat het aan de accu light. ik heb een 4 c 2100 mah van graupner nicads. servos 5 keer hitec 645mg en een regelaar van 100 amp. Grt. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
dat kan teveel zijn. Als die cellen niet al te nieuw zijn of 1 slechte cel hebben dan zakt de spanning gewoon tever in. Gaat het ook fout met 1 servo aangesloten?
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Als de ontvanger met één aangesloten servo wél goed werkt, is voor 99,9% zeker een cel in je accupakket defekt. Dit pakket moet dan in z'n geheel worden vervangen. Kun je niet even een accu van een collega-modelbouwer lenen?
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |