![]() |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2010 Locatie: Tilburg
|
Er wordt een aantal keren de 40 watt bout van Weller aanbevolen. Ik zoek een nieuwe bout dus die wilde ik bestellen tot ik zag dat er een beitelpunt op zit. Is zo'n punt ook geschikt voor het fijne elektronica soldeerwerk? Ik wil wat dingen waaronder een ATtiny en tor op een experimenteerprint solderen. Hieraan moeten ook draadjes naar ledjes en een servodraadje komen.
__________________ | RC4WD Trailfinder Hilux | Team Associated SC10 Bully Dog Speed Technologies | Traxxas Slash CHM | |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Observer kijk DIT draadje eens door, zeer veel en zeer goede informatie ook voor het kiezen van de juiste bout en punt.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2011 Locatie: Etten-Leur Leeftijd: 34
|
Ik kick hem ook maar eens... Ik wil naast een servo draadje ook stekkers op mijn accu's kunnen zetten. Al wat draadje doorgenomen, dus de keuze is op deze bout gevallen: ![]() met ![]() Maar dan de stiften.. Ik keek even op Ebay, maar welke moet ik hebben en welke passen. Graag wat tips over de tips :P. soldering tips | eBay |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Als je ook stekkers aan accu's en dergelijke wil solderen raad ik je de 80W versie aan , de 25W versie is daar te licht voor Ik heb ze zelf allebei , de 25W voor het fijnere werk en de 80W voor als ik stekkers aan regelaars/accu's moet solderen of zelf accu's samenstel met ni-mh cellen.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |