![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #361 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 61
|
Inderdaad Alwin, ik heb er toen een 8 tal gekocht, maar wat ik nu zag bij Claus waren deze rechtstreeks op de decoder geplaatst
__________________ Mvg Frank BOTEN: Pegasus III, Happy Hunter, Politieboot SPN19 Maersk Anglia(werf) |
| | |
| | #362 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
kan. echter maakt claus geen grotere oplages. voor mij is dit niet interessant helaas omdat ik met osptartkosten etc te maken heb voor de modules.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #363 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 61
|
Ok bedankt voor de informatie, hou me in ieder geval op de hoogte over die fets, je hebt toch mijn e-mailadres
__________________ Mvg Frank BOTEN: Pegasus III, Happy Hunter, Politieboot SPN19 Maersk Anglia(werf) |
| | |
| | #364 (permalink) |
|
@ cheetah, Alwin wanneer men de F14 zou ombouwen naar 2,4 werken de door u geleverde multiswitchen dan nog?
| | |
| | #365 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Ik dacht dat dit enkel met jeti-module werkend te krijgen was
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #366 (permalink) |
|
alleen met jeti weet ik dat het goed werkt.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #367 (permalink) |
|
er is weer een nieuwe voorraad onder weg. het heeft wat langer geduurd maar er blijkt nog voldoende interesse in de modules te zijn. Daarnaast zijn er ook een aantal extra modules onderweg: -Motor ompoolmodule 10A max. Formaat is ca 25x19mm (postzegel). Hier is al langere tijd veel vraag naar geweest voor de vervanging van de relais ompoolmodule.
| | |
| | #369 (permalink) |
|
| | |
| | #370 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2010 Locatie: Oss
|
Hallo, Inmiddels al drie zenders voorzien van een 8 kanaal setje. Gebaseert op het ontwerp van Claus maar met een eigen ontwerp print. Als je een beetje nauwkeurig werkt dan lukt het in een keer. De zennders die ik heb voorzien van dit setje zijn, FC16,FC18,Terra Top en een F14 moet nog gedaan worden. Het is voor mij hobby en ik zal er ook geen productie mee halen maar helpen met programmeren van de chips kan ik wel. Mijn programmer doet toch het werk. Natuurlijk zijn alle printen die ik heb gemaakt beschikbaar en stuur ze graag toe. Printen die al klaar zijn qua tekening en layout zijn. ESC, 2 kanaal schakelaar, 8 kanaalschakelaar, Relais kaart 4 of 8 relais, misthoorn en een servo tester waar ik nog wat werk aan moet doen. Henk Grondman |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |