![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2007 Locatie: Lelystad
|
Multiplex heeft aangekondigd de eerste 2.4 Ghz apparatuur in 2009 te introduceren. Zie http://www.multiplex-rc.de/cms/vorsc...ges/2_4_GB.pdf |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Ik ben erg benieuwd naar hun systeem. Ze maken toch altijd wel erg goed doordachte europees georienteerde dingen. Wel typisch trouwens zo een vroege aankondiging. Worden er door modelvliegers in de winter veel nieuwe aankoopbeslissingen genomen tbv. zenders?
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Zou wel eens een erg mooi doordacht systeem kunnen gaan worden, en met de error & try-els van andere (Graupner) fabrikanten kunnen zij mooi hun voordeel doen!!
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Vlissingen
|
Goed Nieuws, ik was zoals vele aan het wachten op een orgineel MPX product voor mijn Royal Evo.Ik hoop dat de noodzakelijke ombouw naar Royal Evo Pro, en de overgang naar 2,4 Ghz volgend jaar in een keer gedaan kan worden door Corrien.
__________________ ELECTRO |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Meeuwen (België) Leeftijd: 49
|
Goed van Multiplex dat ze eindelijk ook met een 2.4 GHz systeem gaan komen maar ik vrees toch dat ze een beetje de boot gemist hebben.... Er zijn al héél veel mensen overgestapt naar de 2.4 GHz en daar verkoopt Multiplex HUN set niet meer aan... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
Zo te zien is Jeti ook klaar voor 2,4Ghz... Jeti model s.r.o. ![]() ![]() ![]() De stickers zien er in ieder geval prachtig uit.
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Meeuwen (België) Leeftijd: 49
| Citaat:
Ik verwacht niet dat die later ook nog eens een set van MPX gaan kopen.... | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
| Citaat:
Er is nog een best marktaandeel te halen, dus een goede marketing-zet om nu te laten weten wat er begin 2009 aan zit te komen! Bij mij werkt het | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2003 Locatie: Emmeloord
|
ik wil ook een nieuwe zender kopen en heb altijd MPX gehad is er meer nieuws over de 2,4 zenders . Ik kan er nog niets over vinden
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder Gr Guus Vliegt bij www.lvc-emmeloord.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 juni 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 64
|
Kijk hier even! Multiplex Modellsport |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |