![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #378 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2006 Locatie: Geraardsbergen - België Leeftijd: 30
|
begrijp ik het goed dat er intussen dus 2 corona opties zijn voor de mx12? Een corona DIY inbouwmodule (die ik heb) en een nieuwere soort klikmodule? (die problemen geeft!?) Ik ben er even tussenuit geweest. Het is zo dat ik mijn zender reeds een jaar heb omgebouwd en dat een vriend van mij me nu gevraagd heeft dezijne (ook mx12) te doen.
__________________ kyosho epp edge540 red bull - mpx blizzard - kyosho f16 - ikarus extrema330 chocky - gws e-starter - gws a10 - gws dragonfly - copterx450 - extreme flight extra 300 58" |
| | |
| | #379 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
je hebt ook de klik module, maar deze gaat niet zo in de mx12 omdat die geen losse modules heeft. wel zijn er mensen die gewoon de electronica uit de module halen en aansluiten binnenin.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #380 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 februari 2006 Locatie: Geraardsbergen - België Leeftijd: 30
| Citaat:
ok, bedankt.
__________________ kyosho epp edge540 red bull - mpx blizzard - kyosho f16 - ikarus extrema330 chocky - gws e-starter - gws a10 - gws dragonfly - copterx450 - extreme flight extra 300 58" | |
| | |
| | #381 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
voor de liefhebber staat er in het te koop gedeelte nog een mx16 omgebouwd met corona met 7 ontvangers
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |