![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Leusden Leeftijd: 58
|
Mijn transmitter E sky 0404 geeft met gasgeven wat storing aan mijn heli door in hover stand Bezit twee de zelfde Lama V3 heli's die het alle twee gelijk reageren op het signaal van de trottle. Halverwege het gas geven springt de heli omhoog of zakt abrupt. Potmeter vuil? Is dit eenvoudig zelf te reinigen? Laatst gewijzigd door Heli53; 28 oktober 2008 om 13:03 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2005 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 52
|
Potmeter kun je schoon maken door er een beetje contactspray in te spuiten, het is alleen de vraag hoelang dit blijft werken? Beste oplossing zou zijn om de potmeter te vervangen.
__________________ The older the boy the more expensive his toy |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
| spuit geen contactspray in apparatuur Contactspray is rommel, een tijdelijke oplossing, je spullen zullen heel even beter werken en dan definitief kapotgaan. Contactspray is als oplossing te vergelijken met S-39 voor soldeerwerk. Niet gebruiken dus! Wat dan wel werkt? De potmeter vervangen of schoonmaken. Spuit er in elk geval NOOIT contactspray in, dat is het begin van het einde. Schoonmaken kun je doen, als je de potmeter opengemaakt hebt, met gedestilleerd water en/of alcohol. In jouw geval denk ik dat je de zender beter ter reparatie kunt aanbieden. Of iemand vinden die handig is met electronica en dit voor je kan doen. Laatst gewijzigd door hezik; 28 oktober 2008 om 17:23 |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |