![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik heb 2dehands (erg goedkoop) een Futaba FF9 met PCM 149 DP ontvanger. Op termijn wil ik graag op 2.4 gHz vliegen omdat dit nu in Belgie is toegestaan.. Heeft iemand een ideetje ivm een gepaste, goedkope, 2.4gHz module voor deze zender? bvd jan |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: (LVC) Emmeloord Leeftijd: 19
| Aerobertics.be - futaba Voor de FF9 hebben ze de TM-7 2,4 Ghz module. Deze kost €125 bij www.aerobertics.be Ook hebben ze er de TM-8 en ontvangers te koop. Even op de site kijken,meer details even kijken of anders mailen naar de beheerder van de site. Laatst gewijzigd door Peter-Jan; 19 december 2008 om 21:53 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2006 Locatie: De Efteling Leeftijd: 39
|
Bij hobbycity verkopen ze setjes van Corona en Assan. Ik zelf gebruik Assan, voornamelijk omdat de binding met ontvangers bij dat systeem veel beter werkt. Bij Corona moet je al je ontvangers in één keer binden. Koop je er dus een bij dan moet je ze allemaal opnieuw doen. Hobbycity Online R/C Hobby Store : X8 2.4GHz Combo pack for Futaba W/ Module & RX $98.95 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Mvg, Ralf | |
|
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 november 2004 Locatie: Omgeving Utrecht Leeftijd: 42
|
Let op de waarschuwing bij de TM-7; in sommige exemplaren zit een softwarefoutje met de identificatie naar je ontvanger. Gecontroleerde modules zijn voorzien van het 'ID-inspected' stickertje op de verpakking. TM-8 heeft dit niet... Groet, Ronald
__________________ Groet, Ronald xtremercboats.com |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |