![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juli 2007 Locatie: Lepelstraat
|
Wie zou mij uit de vraag kunnen helpen,of ik een Graupner MX22 35mhz om kan bouwen naar 2,4Ghz en als ik bij deze zender als hij zo middels een module 2,4Ghz of de oude module 35mhz zend klaar is, hij zowel met de 2,2Ghz module 2,4Ghz ontvanger aan kan sturen,of als hij weer op 35mhz middels de oude module is uitgerust mijn oude 35mhz ontvangers. Dus twee de frequenties apart dat begrijp ik wel maar kan ik hier mee uit de voeten. Ik wil nl een MX22 Graupner aanschaffen en er dan zo mee gaan vliegen omdat ik nog de nodige spcm ontvangers van Graupner heb. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
de mx22 is een zender die gebruik maakt van zendmodules dus als je 2 modules hebt is dat de oplossing wil je 35mhz vliegen, dan zet je die module erin, wil je 2.4 vliegen, zet je die module erin en klaar is keer
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hoi, als je google gebruikt, kom je achter veel info hoor ... Hier staat bijvoorbeeld de handleiding van de MX-22. Hier staat een jonge gebruikte MX-22 met twee ontvangers en drie digitale servo's te koop. Hier staat de MX-22 productinfo op de site van Graupner. en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat kan je zelf ook ... Op ebay worden ook regelmatig gebruikte 2.4 modules aangeboden voor de mx22. Kwestie van volgen en geduld hebben. Succes ! Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
anders kun je er ook een module van assan in zetten op Hobbycity Online R/C Hobby Store : lekker goedkoop en reviews zijn positief
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
|
@Johan Het is maar net wat je wil;lees dit maar eens door: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...n-met-act.html Er zijn momenteel enkele leuke (goede) oplossingen. Zo is er sinds kort ook een module voor de MX22 die werkt met het Fasst systeem b.v. Arno n.b. ik ben zo tevreden met ACT op 2.4 Ghz dat ik mijn 35 Mhz spullen allemaal de deur uit heb gedaan. Heb namenlijk ook (maar heel kort) geschakeld op mijn zender tussen 35 en 2.4
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) Laatst gewijzigd door arno888; 30 december 2008 om 19:47 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Corona levert ook een moduul voor JR/Futaba. Assan heeft zelfs een kabeltje met ingebouwde electronica dat de puls omdraaid, zodat ook Futaba georienteerde modulen werken op een JR/Graupner uitgang.
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Ik hoor eigenlijk niks meer over de problemen met Corona, maar op mijn club (G&E) mag er -na een paar problemen- al jaren niet meer gevlogen worden met een zender met Corona module.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |