![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
| Citaat:
En ik was idd wel van plan om mijn instellingen te noteren btw ik denk dat ik maar een dx7 erbij koop, kan ik meteen alles omzetten en nog gewoon vliegen want dat gaat veel te lang duren....
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Guest
|
Vandaag zijn de Nederlandse verkopers/distibuteurs van Spektrum geinformeerd. Zenders zonder datumsticker vallen niet in de gevarenzone. Wel wordt aangeraden om het testje met de monitor even te doen zoals dat op Spektrum RC omschreven staat. Bij problemen altijd even contact met de verkoper opnemen; MCM heeft een programma opgezet waarbij de zender gecontroleerd kan worden. Verzendkosten worden vergoed. |
|
| | #19 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
en wie zijn dat dan die nederlandse distributeurs ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2009
|
volgens mij: MCM Distribution: Losi, Nosram, Spektrum? Is dit de reden dat bijna nergens meer een DX6i is te verkrijgen? Overal uitverkocht, van Hongkong tot in Nederland aan toe |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Zo zojuist stond GLS aan de deur met een DX6I in de doos vanuit Duitsland. Het is een nieuwe zender geworden aangezien er nog beschermfolie op de display zit. De stikker in het batt. compartiment geeft nu: HA0640 aan. Minpuntje van Horizon, mijn gasraster zat in mijn andere zender en bij deze zender zit niets bij. Tevens zouden de verzendkosten vergoed worden. Ook hier is niets voor geregeld. Even contact opnemen met MCM dus weer. Verder niets dan lof over de terugroepactie! 5 maart had ik hem verstuurd en vandaag, 25 maart weer terug in huis.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
Mooi zo, dat biedt hoop voor ons. Ik heb hem 25 feb de deur uit gedaan, maar nog niks ontvangen. En de verzendkosten zijn denk ik niet het grootste bezwaar, als je er 1 crash mee kunt voorkomen dan heb je ze er al uit |
|
| | #23 (permalink) |
|
Is ook zo echter hebben ze het wel aangegeven op de site dat ook de verzendkosten vergoed worden. Belangrijker vind ik het om weer een rastertje te ontvangen om op mijn gasstick te plaatsen. Ik zal het vermelden zodra ik iets hoor van MCM.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: Krommenie Leeftijd: 37
|
Hallo Allemaal, Ook ik heb gister mijn zender terug gekregen en ook geen vergoeding voor de verzendkosten gekregen. Heb eerst contact gehad met MCM en die adviseerden om contact op te nemen met Horizon Hobby in duitsland. Daar kreeg ik een heel fijn email van terug. Als ik mijn adres gegevens zou mailen, dan sturen hun een AR6100 ontvanger naar mij op om de onkosten te vergoeden. Dit was ook al door iemand van MCM verteld, maar dat was gedaan bij een fransman die zijn zender er mee op hield tijdens het vliegen. Schade: €150,- Maar goed, ik krijg nu een ontvanger toe gestuurd die uiteindelijk maar €13,10 heeft gekost. Laatst gewijzigd door Martijn1974; 27 maart 2009 om 19:11 |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2008 Locatie: Bolsward
|
Inmiddels mijn DX6i teruggekregen. En wat schetst mijn verbazing. ZE HEBBEN ER HELEMAAL NIETS AAN GEDAAN ![]() Dus 4 weken weg en ze hebben het lef terug te sturen met nog steeds hetzelfde manko... Lekkere service...dus krijg maar niets aan je DX6i of DX7. Voor mij geen Spektrum meer. Wees gewaarschuwd. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: Krommenie Leeftijd: 37
|
Hallo, Ik heb net mijn zender even goed bekeken na aanleiding van het bericht van Poweralfa. Ik kom nu tot de ontdekking dat mijn display scheef in de zender zit. Ben benieuwd wat ze daar binnen in allemaal hebben gedaan. http://members.chello.nl/~schornag/Dx6i1.jpg http://members.chello.nl/~schornag/Dx6i2.jpg Laatst gewijzigd door Martijn1974; 27 maart 2009 om 11:39 |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 januari 2007 Locatie: Zeist Leeftijd: 24
| Citaat:
Ik heb zelf de test uitgevoerd m.b.v de monitor in het menu van de zenders en bijna zenders slagen daar met vlag en wimpel. Alles beweegt zeer soepel. Ik vraag me dus af of het wel zin heeft de 'recall'-zender terug te sturen..
__________________ 450PRO : Atom 500 : DX7SE | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |