![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Hoi, ik heb mijn T7C geprogrammeerd precies zoals op pagina 36 van de Engelse handleiding staat. Ik wil dat als ik meer dan half gas geef, de timer van 6 minuten terug naar nul loopt. Maar hij doet het niet. Enig idee waar ik het zoeken moet? Settings: Timer > INH Time > 06:00 Mode > DOWN SW > 3 'pijltje omhoog' Nadat ik SW3 geselecteerd heb, heb ik de gasstick naar half gas bewogen en alles bevestigd door de draaiknop ingedrukt te houden tot de piep. Dan terug alle menu's uit, en proberen maar. Maar helaas. Ik doe iets fout... Dank, Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Meeuwen (België) Leeftijd: 49
|
Hallo Hugo, spijtig genoeg heb ik een andere zender dan jij maar ik denk dat dit voor bijna alle zenders geldt: INH betekent uitgeschakeld. Je hebt je timer wel ingesteld maar je moet hem ook nog inschakelen. Dus moet je op die INH gaan staan en dan de waarde veranderen.....Zal wel iets worden van ON of zoiets in die aard. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
INH staat voor 'inhibit', wat engels is voor 'tegenhouden' of 'onderdrukken'. Je timer staat nu dus inderdaad uitgeschakeld. Als je die setting omschakelt komt er 'off' te staan, of 'on', al naar gelang waar je gasstick staat. Je kunt het dus daar gelijk testen. |
|
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Hahaha, inderdaad. Ik kon kiezen tussen INH en OFF, en ik dacht dat OFF niet de bedoeling was! Nu staat'ie op OFF, en als ik de stick voorbij half gas doe wordt'ie inderdaad ON. Ik vind de handleiding hierin niet duidelijk, maar jullie uitleg des te meer. Bedankt! Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2009 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 24
|
dit heb ik ook gehad toen ik mn throttle cut wou instellen na een uur prutsen was ik er ook achter hahaha
__________________ Walkera 4g1a, Raptor 50 Titan, Trex 450 Se V2, Mini Titan E325 Full Alu, Futaba T7C |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |