![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
op het gebied van de 2,4ghz zender modules en ontvangers zijn nu al een aantal merken en systemen. na heel wat lees werk hier en op andere forums kom ik tot de conclusie dat ik door de bomen het bos niet meer zie wat nu goed beter en het beste is. wie weet er raad.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Futaba Fasst rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Van mijn indoor 100 grams modellen tot de 20kg 3.2 meter Giant Scales met 160cc 2e keuze voor mij; Spektrum
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Ik ben bang dat dit topic vrij zinloos is. Volgens mij werken alle systemen die op de NL markt verkrijgbaar zijn prima (ook de goedkope systemen zoals bv. Assan, etc). Dan komt het dus neer op budget en persoonlijke voorkeur. Wat zul je dus krijgen? Iedereen hier gaat posten dat het systeem wat hij of zij gebruikt, het beste is. Daar heb je dus niets aan, want het is niet objectief. |
|
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
gaan we weer........ ifs 3.x heeft tot op heden geen problemen..... het is op de diverse fora aardig stil en het wordt nog niet de grond ingeboord zoals met versie 2
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
wat mij verbast is dat er zoveel prijs verschil is tussen de merken dan lijkt mij ook dat en kwaliteit verschil is dus waar op te letten??
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ja, ondertussen bij V3 zijn er niet veel mensen meer die het nog een kans zullen geven, is dat gek..................nee, denk het niet Maar goed, laten we die IFS discussie maar buiten beschouwing. Het is zoals Henri zegt; je krijgt geen eenduidig antwoord in dit topic
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
jij begint.... Citaat:
ik heb graupner en de module fasst voor de mc24 is nog steeds niet leverbaar anders was ik misschien ook wel overgestapt. Ik heb nu ifs 3.x en vlieg er nu nog mee in mijn easystar. Hoewel ik vind dat het goed werkt heeft de berichtgeving op internet toch iets tussen de oren geplant en wacht ik het even af hoe het over langere tijd functioneerd. Met watervliegen heb ik wel met ifs gevlogen (2.0) en dat ging zonder problemen.
__________________ www.rc-parachute.nl Laatst gewijzigd door pietervisser; 6 april 2009 om 20:17 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Persoonlijk denk ik dat Fasst het beste systeem heeft met hoppen over alle kanalen, Maar ik vlieg zelf met Spectrum DX7( dat op het moment , op twee kanalen de zelfde data verstuurd. Waarom Spectrum, de prijs ( weet niet of dat nog steeds is) en vooral het assortiment van ontvangers is erg groot. En Spectrum DX7 was 1 jaar langer op de markt ten opzichte van de 7C Fasst, dat telde bij mij ook. Maar nu zou dat geen enkelwaarde meer hebben. Ze hebben beiden laten zijn dat het goede systemen zijn. Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. Laatst gewijzigd door xyz; 6 april 2009 om 20:19 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
Jammer genoeg (voor jou en Graupner) heb je het daar toch mis....... Normaliter funktioneert IFS3 ok, alleen is de grens voor de onderspanning een stuk hoger als bij de andere systemen (ik meen 3.3 volt voor IFS3 en 2.8 - 3V voor de meeste anderen) Vooral bij BEC systemen die lekker zwaar belast worden schijnt het dan al de nodige keren tot lock-outs gekomen te zijn met alle gevolgen van dien......... bron: diverse buitenlandse fora Arno
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
Arno
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |