![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2009 Leeftijd: 17
|
Hallo forum leden, Ik heb samen met mark een setupje samengesteld voor de exstra 300, deze: RCPowers - Extra300 - FREE PDF plans for making your own kit! Is dit een goede setup voor de 6mm depron extra300 ???? : Motor: Hobbycity Online R/C Hobby Store : TURNIGY 28-30-azj 14A 1100Kv Brushless Outrunner $9.95 regelaar: Hobbycity Online R/C Hobby Store : SuperSimple 20A ESC $9.60 servo's (3) http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...ec_Micro_Servo accu: Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 800mAh 2S1P 20C $6.22 Propje: Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGS Sport 9x4.5E Precision propeller $1.96 (De ontvanger zit er niet bij omdat ik die van mark overkoop samen met zender.) Dit word mijn eerste depron vliegtuig, als julie nog tips hebben voor mij hoor ik die graag Alvast bedankt, Jordi. Laatst gewijzigd door jordib; 8 april 2009 om 16:08 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Alles lijkt redelijk oke, alleen lijkt mij de motor wat aan de grote kant. Zoek eerder een 2208 of iets in die trent.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| extra 300, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |