![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
een vraagje ik moet sinds kort als ik mijn zender wil programeren behoorlijk hard drukken met de stylus pen om wat in te kunnen stellen . ik ben bang dat ik als ik te hard druk mijn display kapot druk wie heeft ook dat soort problemen en wat heb je ertegen gedaan? alvast bedankt p.s. zender is in 2005 gekocht |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Als je 'krak' hoort, heb je te hard gedrukt. Dit is al diverse gebruikers gelukt. Doe het dus voorlopig maar met de programmeertoetsen onderop. De benodigde druk, die je moet uitoefenen, kun je volgens mij nergens zelf instellen. Dit behoort ook niet zo maar te veranderen. Dit is een getalwaarde, die ergens in het serviceprogramma is opgeslagen, samen met de calibratie-waarden. In service kan de instelling voor de display-druk wél worden gewijzigd. De calibratie van alle bedieningsorganen kan dan meteen worden gecontroleerd. Je zult de zender dus een tijdje moeten missen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Hoeveel heb je over voor een beetje snelheid Dit weekend wordt het mooi vliegweer en met de programmeertoetsen kun je ook alles instellen. Lever 'm dus maar op maandag in, dan kan er dinsdagmiddag worden gebeld. Als het goed is, is 't ie dan klaar.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Ik hoorde dat bij meebrengen van een lekkere grote slagroomtaart........dat ie klaar is terwijl je wacht?
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
dan kom ik hem dan brengen ik bel wel van te voren | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |