![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 46
|
Even met de deur in huis vallen.. Wie kan me vertellen welke ontvangers compatible zijn met de Spectrum DX7 zender ? gr Gert
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Bedoel je ontvangers van andere merken??? Dan is het antwoord simpel. Geen. De situatie in de 2.4 GHz is vergelijkbaar met de PCM ontvangers op de 35 en 40 MHz. De ontvangers zijn altijd merkgebonden en binnen één merk kunnen meerdere standaarden voorkomen, zodat binnen één merk niet alles uitwisselbaar is.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 46
|
Dan weet ik voldoende...NPS Iemand een goed adresje waar de Spectrum ontvangers een beetje betaalbaar zijn ? ( hobbyCity heb ik jaren geleden al ontdekt.. gr Gert
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |