| | | | ||||
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2009
|
Heb bijV-nix een flycambesteld, heb hemnetjes thuis gestuurd gekregen alles operfect niks van te zeggen. Helaas na 20 min begaf hij het. Na overleg met V-nix het ding opgestuurd, een maand geleden en ze zouden een nieuwe opsturen was de afspraak, kapotte uiteraard terug gestuurd. Na herhaalde mailtjes niks meer vernomen van V-nix. Mijn vraag is nu of er nog meer mensen zijn die zoiets hebben mee gemaakt en wat hun ervaringen zijn met dit bedrijf. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 39
|
Zou gewoon even opnieuw opbellen er over, toen ik een probleem had werd het ook zeer netjes opgelost !
__________________ http://www.wildvliegforum.nl het forum voor wildvliegers. Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| |
| | #3 (permalink) |
|
ik heb ook ervaring met V NIX , heb daar ook mijn fly cam besteld , er waren ook problemen maar daar kon V NIX niets aandoen ( waren nog niet leverbaar ) daarna nooit meer negatieve ervaring gehad ( draadje moet terug te vinden zijn ) ook heb ik een set hassan 2.4 besteld , en ook goede ervaring mee, voor mij alles ok met de firma
__________________ NO WIND NO FUN | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 45
|
Zij sturen niet zomaar een nieuwe op, er wordt eerst onderzoek gedaan en bepaald of hier sprake is van garantie, dat wordt niet gedaan door V-nix maar door de makers van dit produkt. Dat kan dus best even duren.
__________________ Vario Flash, Mustang P51, Calmato Sports, Logo 500, en nog veel meer leuk speelgoed. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 38
|
Het beste advies is gewoon effe bellen. Ik heb twee keer een FCO2 terug gestuurt , de tweede keer heeft de FCO2 er 3 weken over gedaan om daar te komen ![]() Na een telefoontje (na 2 weken) bleek dat hij nog niet aangekomen was, een week later terug gebeld (zoals afgesproken) , toen was hij net binnnen, een paar dagen later had ik een nieuwe thuis ik ben een tevreden V-nix klant
__________________ indoor flying less space more fun |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 39
|
ik ben ook een heel tevreden klant, gewoon even bellen dat is het beste als er probleempje is...
__________________ www.rc-parachute.nl |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 26
|
Ik heb precies hetzelfde op dit moment. In eerste instantie een vertraagde levering van mijn KDS450. Dit werd heel goed opgelost door v-nix aangezien ik een gratis extra accu bijgeleverd kreeg. Echter werd de helicopter nog later geleverd waardoor ik nog een accu erbij kreeg. Prima vond ik. Bij levering bleek dat 1 accu kapot was, de bindkey van de zender + ontvanger en het klittenband van de accu er niet bij zaten. Steeds netjes te woord gestaan door v-nix maar helaas loze beloften. Accu op verzoek geretourneerd, maar tot op heden (3 maanden later) niets ontvangen. Ook geen reactie meer op de mails... Heel irritant. Groningen is helaas niet om de hoek anders had ik bij hun in de winkel gestaan. Bellen en mailen ben ik zat. |
| |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2010
|
ik had begin november 2009 een VholdR ContourHD 1080P met extra battery besteld.ik heb camera wel tijdig ontvangen maar voor extra battery moest ik 3 maanden wachten.ik had tijdens klimvakantie ( in januari zonder extra battery) onzettend last van gehad. ik wil nog Waterproof Case , lens kit,under water housing en extra mounts voor mij ContourHD hebben.weet iemand waar kan ik waterproof case vinden? ( behalve v-nix) |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2007 Locatie: Assen Leeftijd: 28
|
Ik ben al vanaf het begin bij deze jongens (was afstudeerproject) hadden toen nog geen winkeltje oid. Altijd super goed geholpen, maar moet toch zeggen dat ik de laatste keer zo slecht geholpen ben dat ik er bij weg ben. bijna drie week gewacht op een tang met allemaal rotsmoesen en toen ik het annuleerde duurde het nog een maand voordat het geld terug gestort werd. Jammer, maar heb niet echt het gevoel dat ze de groote niet aankunnen.
__________________ T-Rex 600, HK 450, HK 250 GT. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2010 Leeftijd: 27
|
Ik ben een tevreden v-nix klant. Bij het starten van deze super vette hobby hebben ze me goed uitgelegd waar je het beste mee kan beginnen etc. En ben nu sinds kort bezitter van een fijne belt CP V2! Ook daarin hebben de heren mij goed geadviseerd! Heb twee keer een kapotte accu gehad. Zijn beide keren netjes vervangen zonder problemen! |
| |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 32
|
Geen winkel bespreking... Waarom niet??? Lees hiervoor de algemen sticky's en faqs, en gedrag "regels".. Emil, mod
__________________ Traxxas 1/16 E-Revo VXL, 2200Mah Lipo's, Traxxas Stampede VXL, 4000mah hardcase lipo, Axial AX10 Artr Crawler,Novak Goat,Novak 18,5BL motor,1600mah lipo,Hitec hs5645,lots of alu, Multiplex Easy Star, 2200kv BL motor, 30amp BL Plush esc, 2200mah 3s lipo's, Project: "Alu F350 Highlift" Lots updates to come!, TX: T3pk,FC16,MX16 all Assan powered. All Assan RX. |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| flycameone, v-nix |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |