![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Winschoten
|
Wie kan mij vertellen wat nu precies het verschil is tussen deze beide ontvangers ? Is het alleen dat de ene geschikt is voor telemetrie, of zijn er meer verschillen ? Ik wil ze gaan gebruiken voor een spectrum DX3.0 zonder telemetrie. Is de SR300 hier ook geschikt voor ? Ook zag ik dat er op de SR300 geen bindknop zit, gaat dit met een bindplug ? Wie o wie kan/wil mij hier antwoord op geven Alvast bedankt en groet, KlaasJan |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2007 Locatie: overpelt(België) Leeftijd: 31
|
goede vraag... ik herinner het me niet goed dus ik ga niet gissen. iig méér en méér ieder jaar als ik terug ga omdat alles duurder word en er al niet meer veel koopjes meer zijn tov vroeger... (heeft deels met de crisis te maken) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Baarlo, Limburg Leeftijd: 40
|
Ik ben opzoek naar een extra ontvanger voor mijn DX3.0. Kan ik deze gewoon kopen en dan gebruiken? Ik wil uiteindelijk met één zender 2 auto's, niet tegenlijk, kunnen besturen.
__________________ Thunder Tiger EB4 S3, 2x E-revo 1/16, HPI Baja 5B & walkera 4-3 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2007 Locatie: overpelt(België) Leeftijd: 31
|
jep, ikzelf bv. heb nu 3 ontvangers op mijn DX3R in gebruik... dat is ook vanzelfsprekend, mijn DX3R heeft een opslagcapaciteit van 30 modellen dus ik kan 30 verschillende auto's eraan 'binden' én daarvan de instellingen opslaan. ik kan zelfs meerdere ontvangers er aan 'binden' bv 50 of 100 of... of... maar omdat ik maar 30 modellen kan opslaan zou het dat maar ingewikkeld maken + wie méér als 30 auto's heeft om mee te rijden heeft ofwel geld teveel ofwel géén leven |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |