![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2009 Locatie: aalsmeer Leeftijd: 19
|
hallo ik heb hier een r700 ontvanger van de 7 kanalen doen het er nog maar 3 en ik ga er van uit dat de kanalen dood zijn in me ontvanger aangezien ik er een hoop mee geexperimenteert heb met electronica (kortsluiting gemaakt of zo) maar ik ben dus op zoek naar een hele goedkoope r700 ontvanger voor 60 euro heb je bijna (mindergoede) nieuwe zenderset of is er een ontvanger die overeen komt met een r700 die ik ook zou kunnen gebruiken en die natuurlijk dan wel goedkoper is dan de r700. alvast bedankt stef |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Sint-Niklaas
|
Zal perfect werken met je zender, zolang je dezelfde freq en hetzelde kanaal gebruikt.
__________________ When one has to bend over more than once to pick up his rc-plane, he probably had a bad landing..." |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 55
|
Wat er aan die ontvanger kapot is zal volgens mij niet zo duur zijn om te repareren. Ik heb zo het idee dat het goedkoper zal zijn dan een nieuwe ontvanger. Stuur eens een PB naar forumlid Corrien. Dat is de man van de servicedienst. Hij zal je kunnen vertellen of reparatie mogelijk is en wat de kosten daarvan zullen zijn.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 64
|
Weet je zeker, dat de garantietermijn van de ontvanger al verlopen is? Deze bedraagt namelijk 2 jaar. Reparatie kost je dan alleen de portokosten om de ontvanger bij de servicedienst te krijgen. Voorwaarde is echter wel, dat er een aankoopbon of een kopie daarvan is bijgevoegd. Bij mankementen als deze is er niet met zekerheid vast te stellen wat de oorzaak van het defekt is geweest. Er zijn wel verschillende oorzaken te noemen, waarbij eigenlijk altijd de eindgebruiker de veroorzaker is, maar 100% zekerheid bestaat daarover niet. In zo'n geval is het voordeel-schutter en wordt kosteloos gerepareerd.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| graupner, ontvanger, r700 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |