![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Mijn eerste indruk van deze enkele foto: lekker glad en weinig chroom. Alleen: dat rechthoekige bakje onder aan de kast is mij niet wat. Het display is ook kleiner dan de ff10, maar wel mooier dan mijn ff9. Ik word nieuwsgierig naar de prijs van alleen de zender bij onze vrienden van de Home webwinkel.
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2004 Locatie: Genk (Belgie) Leeftijd: 35
|
Ik ben gisteren bij Shamrock geweest in Maatricht, omdat ik zelf wat aan 't zoeken ben naar een nieuwe zender. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...er-2-4ghz.html Daar vertelde ze zelf nog niets over maar toen ik er naar vroeg wisten ze wel dat deze binnenkort leverbaar zou worden. Wanneer en welke prijs was niet duidelijk. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juni 2008 Locatie: Antwerpen,Gierle
| Citaat:
Dan kun je beter een beetje meer sparen en dan een Futaba 10CG kopen van 509 euro
__________________ Knol Extra 300 2.6m 3W80 , Extreme Flight Yak 54 47" | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Dan heb je hem goedkoop gekocht moet ik zeggen !! Bij aerobertics staat hij ook op 35 mhz wel ontvanger , accu erbij voor 425 euro
| | |
| | #8 (permalink) |
|
ik heb hem bij albatros modelbouw vandaan. Omdat nu die 2.4 ghz only van de FF10 is uitgekomen, is de moduleversie volgens mij nog goedkoper geworden: FUTABA 10CP 2.4 gHz met R6014 ontvanger en 2500ma zendaccu € 485.00. De CG(zonder module) kost €509. De prijs v.d 35 mhz weet ik niet
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik mist de flap schuiven aan de zijkant.....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Tjah, echt mooi is ie niet...... Zou dan voor dat beetje extra geld eerder voor de FF10 gaan geloof ik, maar wie ben ik
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
yuk, net een multiplex zender............
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Albatros is inderdaad goedkoop soms , iemand bij ons in de club had een zender gekocht HEEEEEL goedkoop omdat alles bijna 2.4 ghz was ..
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
|
Nou de T8FG is gesignaleerd bij hobbydirekt voor EUR 451. T8FG-R6008HS 2,4 GHz M2 Futaba Robbe F7035 1-F7035 - Hobbydirekt Modellbau Dit wordt toch wel interessant, want als je de beschrijving leest: "Menüstruktur und Bedienung wurde von den FX30/FX-40 Anlagen weitgehend übernommen." "Die Anlage verfügt über insgesamt 10 Kanäle (8 Prop- und 2 Schaltkanäle), wobei die Kanalreihenfolge frei wählbar ist." "Der Sender ist mit 4 Analog-Drehgebern und 8 Schaltern bereits voll ausgestattet und benötigt kein weiteres Zubehör. Für nahezu alle Funktionen sind die Schalter oder Steuergeber frei wählbar." De draaiknoppen aan de zijkant zitten er tóch op... "Uber die SD-Karte kann die Software der Anlage jederzeit vom Anwender selbst auf den neusten Stand gebracht werden. 20 Modellspeicher intern, unendlich erweiterbar per SD-Karte - 3862 Modelle pro 2 GB." Ik denk dat dit de échte opvolger van de FF9 is. Futaba gaat nu de nieuwe software van de T14 ook naar de goedkopere modellen brengen. 't Ziet er zéér interessant uit. De FF10 zal snel uitlopen, want deze kan véél meer en is goedkoper. Ook wel interessant: wireless training system WTS: http://www.rcline.de/images/uploads/robbebild012.jpg Laatst gewijzigd door br@m; 27 juli 2009 om 20:41 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |