![]() |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
De Eco is niets anders dan een uitgeklede FCO 2 en dus geen live beelden maar een opslag op een geheugen kaart. De FCO 3 zou wel live beelden moeten kunnen verzenden maar zie mijn bovenstaande relaas, ga dit jaar nog wel eens proberen.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2010 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 17
|
Live beelden met een camera zou het beste zijn |
| | |
| | #63 (permalink) |
|
Dan ga je naar een FPV set toe, loopt hier een heel lang draadje van op het forum, dat zou dan de beste keus zijn vooralsnog (maar heel wat duurder).
| | |
| | #65 (permalink) |
|
Hier een onboard filmpje gemaakt met de FCO 3 onder mijn jet: PA F-15c Eagle FCO3 onboard video
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 21 mei 2010 om 20:29 |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2006 Locatie: heukelum Leeftijd: 19
|
Als ik zo de filmpjes zie dan vind ik de kwaliteit bar slecht. Waarom? omdat je voor €8 (inc. verzenden excl SD kaartje) een beter cameratje hebt. (808 car keys camera / spy video recorder etc. etc.) Nu heeft die fco3 wel wat meer opties, maar ik vindt nogsteeds dat het om de kwaliteit gaat als 1ste punt van kritiek. |
| | |
| | #67 (permalink) |
|
En nog 1: PA F-15c Eagle FCO3 onboard video Deze filmpjes zijn niet echt representatief voor de kwaliteit, om er wmv`s van te maken gaat de kwaliteit hard achteruit. Als mpg file op mijn pc zijn ze een stuk beter dan hier afgebeeld, en wel wat beter dan de FCO 2.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir Laatst gewijzigd door Berto; 22 mei 2010 om 18:30 |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
waarom maak je er wmv van dan?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #69 (permalink) |
|
Vanwege de beperkte ruimte op de server.
| | |
| | #70 (permalink) | |
|
Hoi Berto, Citaat:
Ik krijg de melding: Oeps! Deze link lijkt niet te werken Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | ||
| | |
| | #71 (permalink) |
|
Gewijzigd stond een 1 teveel
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Gisteren de FCO3 eens op mijn jet geplakt
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #73 (permalink) |
|
Da`s wel leuk he Zal die van mij eens even op youtube zetten ipv WMV`s. Van golven had ik geen last zo te zien. Ga vanmiddag maar weer jetten en de FCO3 is geladen dus.................
| | |
| | #74 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Het was al voor dat de jet rolde dus zal door de lucht stroom van de motor komen. Het is een lange kap die wat gaan trillen door de grote luchtstroom eronder.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #75 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2009 Leeftijd: 17
|
Berto , heb je al een andere poging ondernomen op fpv? Op youtube vind ik videos met bereik van 400-500 meter voor de fco3 Wat een geluk dat ik dit tegenkom , ik ging net een fco3 kopen , voor fpv
__________________ Futaba T14MZ , SebArt Angel S50E , Funjet ( met gestoorde set-up |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |