![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Jaja, hij is binnen ![]() De FlyCamOne 3 (FCO 3) is zojuist gebracht, hetgeen ik binnen gekregen heb bestaat uit de FCO 3 + 2,4 GHz zend/onvangst unit. Komende dagen zal ik wat foto`s plaatsen over het hoe en wat. Grt, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
De 2 doosjes: ![]() Netjes verpakt: ![]() De basisset van de FCO 3 met beeldscherm: ![]() De 2,4GHz zender (links) en ontvanger (rechts) waar je dan het beeldscherm op zet: ![]() En het werkt ook nog
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ziet er goed uit - Ruw beeld materiaal (dus geen youtube edg) - Of het invloed heeft op 2.4g ontvangers als je het er echt dicht naast plaatst - Kwaliteit van ontvangst met de zender in het model - Werking van de pan / tilt edg - Gewichten - Levensduur accu
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) |
| - Ruw beeld materiaal (dus geen youtube edg) Dat zal ik dan eens via mijn eigen host plaatsen, ook van de FCO 2 holt de kwaliteit achteruit na bewerken e.d. - Of het invloed heeft op 2.4g ontvangers als je het er echt dicht naast plaatst Daar ben ik ook zeer benieuwd naar. - Kwaliteit van ontvangst met de zender in het model Misschien vanamiddag al een poging??? Echter dan nog zonder opnamens daar ik nog even geen kaart/opname mogelijkheid heb. - Werking van de pan / tilt edg Nu is dat te "besturen" met de 4 knoppen van de "O" op de FCO 3, later zal dit door de bril moeten kunnen. - Gewichten De FCO 3 incl. zendgedeelte weegt 92gram. - Levensduur accu de tijd zal het leren, deze LiPo is in ieder geval wel makkelijk te vervangen.
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Pan en tilt zou moeten kunnen via externe rx, dus je eigen zender. Daar was ik benieuwd naar. Ik zal het vanavond eens testen. Ik kon het niet laten en heb er net 1 besteld, ze zitten een paar km verderop
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Klopt maar zo`n RX kabel zit er niet bij dus dat kan ik niet testen (zou ook liever de headtracking hiervoor gebruiken Haha, even afhalen en testen maar
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2006 Locatie: Grave Leeftijd: 34
|
interessant topic
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ik heb hem liggen
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hehe Heb je ook de RX kabel erbij??? Zal ook eens even achter een kaartje aangaan anders kan ik nog niks opnemen
| | |
| | #10 (permalink) |
|
nee, nog niet. Gaat me hoofdzakelijk om opnemen eerst. Later komt er een zend moduul set bij maar ik wacht even want er komt een sterkere versie aan over een tijdje. Ook een andere bril wordt verwacht.
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Hoe monteer je hem eigenlijk op de staartbomen van de formost? Zitten al jouw toestellen vol met stukken klitteband of heb je een andere slimme manier?
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Zat eigenlijk al een beetje te wachten op een nieuwe versie. Vind de V2 niet echt denderent eigelijk aan de hand van wat ik gezien heb. Is de resolutie ook beter geworden? Gr. Dennis
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Deze is nog VGA (640x480). Binnekort komt er een V2 HD versie (720p) en met de V3 HD zijn ze nog bezig. Die zou full HD worden....... VGA is voldoende voor internet filmpjes. Als de kwaliteit hoog genoeg is is een goede VGA film beter dan een slechte HD Ik ben een beetje aan het spelen geweest en hij werkt aardig grappig. Ik vindt het wel erg jammer dat de camera niet naar voren kan kijken zonder dat je hem moet uitklappen. Dan was hij nog platter te gebruiken geweest. Vanavond een kaartje erin en eens kijken hoe hij opneemt. Losse scherm is erg handig
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 39
|
En waar hebben jullie dit prachtige speeltje vandaan ? www.v-nix.nl ? Of hebben jullie nog andere (goedkopere Ik ben ook zeer benieuwd of de automatische gain control sneller werkt op de nieuwe (overgang van licht naar donker). Laatst gewijzigd door u4eake; 12 augustus 2009 om 18:46 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |