![]() |
| | #137 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
| Citaat:
Ik gebruik zelf ook tot volle tevredenheid de Aurora, maar vind het wel erg jammer dat bij de huidige telemetrie-modules nog géén mogelijkheid bestaat om het verbruikte mAh te volgen wanneer je electro vliegt. Hopelijk komt dat nog...ooit... | |
| | |
| | #138 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Inderdaad absoluut noodzakelijk, een pagina terug wou mijn Minima 6 ontvanger niet binden wegens een niet geupgrate module. Alles prima nu. Ook is een upgrade geen luxe-artikel. Soms zijn upgrades noodzakelijk om een goeie werking tussen zender en ontvanger te blijven verzekeren en eventuele bijkomende functies te activeren. Dit is bij alle merken zo, bij sommigen (oa Hitec) kun je het via de PC doen andere merken met versie x.x. moet je opsturen Stevo
__________________ | |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Diksmuide (Belgie) Leeftijd: 30
|
Ok dus wanneer ik dit niet doe kan het zijn dat de zender plots niet meer werkt? Hopelijk niet tijdens het vliegen Dus kijk ik dan best om die HPP-22 module erbij aan te schaffen. Mvg Wes. |
| | |
| | #140 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Stevo
__________________ | |
| | |
| | #141 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 oktober 2006
| Citaat:
De updates zijn bedoeld om extra functionaliteiten toe te voegen...de basis is en blijft goed! Lees anders eens op het volgende draadje over de ins- en outs van deze zender. Daar kom je heel veel te weten (en past bij je 'grondige voorbereiding'): http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=996037 Laatst gewijzigd door MPXfan; 16 december 2011 om 10:52 | |
| | |
| | #143 (permalink) |
|
Vandaag mn aurora 9 ontvangen.Heb deze 2de hands gekocht maar is nooit gebruikt geweest.Iemand die wou beginnen met heli maar het is er niet van gekomen. Heb deze kunnen kopen met optima 9 + een optima 7 ontvanger.Allemaal nieuw voor 292euro. Denk dat dit een koopje is niet? Alhoewel ik twijfel of deze hier in europa is aangekocht want de lader heeft een verloopstekker van een USA stekker naar een europese stekker. Denk niet dat Hitec dit zo levert.Of toch? Enfin alles is in perfecte staat en de bescherm plakkertjes zitten er nog overal op Mvg Wes. |
| | |
| | #144 (permalink) |
|
Lader voor Europa heeft gewoon een Eurostekker dus geen verloopstuk Stevo
__________________ |
| | |
| | #145 (permalink) |
|
Vreemd. Net eventjes de verkoper gemaild en hij heeft de lader in Duitsland gekocht. Enfin geen probleem.Alles werkt perfect dus. En trouwens gebruik in mn eigen lader om de zender te laden. Mvg Wes. |
| | |
| | #146 (permalink) |
|
Vandaag nog een ontvanger bijgekocht en een hpp-22 om te kunnen updaten. Weet iemand of het nodig is om de ontvanger up te daten? Of is het voldoende enkel de zender en spectra module. Of moet alles beter gedaan worden?Wat doen jullie meestal? Intussen alle handleidingen erbij gehaald via de hitec site. Ben er dus achtergekomen dat ik best alles zal updaten en dit gaan we dan doen. Mvg Wes. Laatst gewijzigd door Wes56; 7 april 2012 om 17:20 |
| | |
| | #147 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 september 2010 Locatie: Heinkenszand Leeftijd: 42
| Citaat:
Het beste is alles up to date houden. Zie hier: 2.4GHz Firmware & Software Updates - Hitec RCD m.vr.gr.
__________________ Jacco Aurora 9.Protech Voyager.Westerly.Gangster 42.Gangster 52.Trainer 1600.Topflite Seafury | |
| | |
| | #149 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
Kreeg net een mailtje van liquidrc dat alles van Hitec in de aanbieding is en dus ook de ontvangers voor de Aurora dus mocht je opzoek zijn naar een ontvanger zou ik het nu doen. HRC28410 Optima 6 - 6 Ch 2.4ghz Rx €32.40 HRC28414 Optima 7 - 7ch 2.4ghz Rx €41.65 HRC28425 Optima 9-9ch 2.4ghz Rx €59.40 (niet heel interessant maar toch) ze hebben ook de lite en minima en de verzendkosten zijn maar 0.99$ edit: http://www.liquidrc.com/index.php?ma...acturers_id=37 Laatst gewijzigd door MeX101; 11 mei 2012 om 15:15 Reden: link vergeten |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |