![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2009 Locatie: aalst,belgie Leeftijd: 49
|
ik heb een tweedehandse hitec 7 gekocht daar ik mijn oude hobby weer wil oppakken! blijkt nu dat de zender gebruikt werd om een helicopter te vliegen en dat die helicovliegers de linkse stick los hebben!!!!het veertje dat de stick weer in het midden brengt is dus missing!!! kan ik dat zelf herstellen of moet ik uitzien naar een andere zender??? dus rechts zit de ratel(voor het gas)en links voor het hoogte roer komt de stick niet meer vanzelf in het midden! wat nu gedaan rekkie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Ken de Hitec niet. Zit het veertje misschien op originele plek, maar dan verdraaid? Of ergens tegen binnenkant behuizing geplakt?
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 15 oktober 2009 om 00:27 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
er staan 3 pinnetjes op waar naar mijn gedacht iets mist, mischien wilt iemand zijn hitec 7 is opengooien om te kijken rekkie Laatst gewijzigd door rekkie; 17 oktober 2009 om 16:12 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2005 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 51
|
Bij de zenders die ik ken hoort er een kunststof plaatje met een veertje op, deze zorg ervoor dat de stik in het midden terug komt. Zit dit plaatje niet samen met de ratel op de andere stick?
__________________ The older the boy the more expensive his toy |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
toch bedankt om mee te denken rekkie | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 64
|
Bij je modelbouwwinkelier kun je een veerset voor een knuppelmechaniek van de Hitec Eclipse bestellen. Er is geen bestelnummer voor, maar met deze omschrijving kan de winkelier het wel voor je in Duitsland bestellen. Je kunt ook met de zender even langs de servicedienst gaan om te kijken of een veerbeugel van een ander merk past cq passend te maken is. Je moet dan echter wel in de buurt wonen (zie op de site van Multiplex Modellsport voor het adres). Van Hitec heb ik overigens alleen veersets van de Focus 4, maar die zullen vermoedelijk niet passen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
ik zal eens rondzien,mercikes hé rekkie | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |