![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2008 Locatie: noord holland
|
mensen ik heb een probleem. ik heb een brushless motor inrunner dymond 2835. een regelaar hype alpha 40A. aan gesloten op elkaar nu pakt de motor niet goed op als ik gas geef. in me timing van me regelaar bezig geweest nog niet goed wat gaat er fout. of hoe moet mijn regelaar nog meer ingesteld worden. heeft eerst een buiten loper opgrdraaid ging wel goed. winkel zegt ligt niet aan deze motor maar regelaar. of de instellingen daar van . motor schokt in laag toerental vanaf half gas niet meer. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2006
|
Raadpleeg de handleiding van de regelaar; lijkt op timing. Een binneloper heeft een andere instelling dan een buitenloper. (aantal graden van de timing in de instellingen) begin eens met "High" en dan "Middle". Als het goed is staad de regelaar op "low" voor de buitenloper. Manual: http://www.hype-rc.de/shop_image/att...24847ad3aa.pdf |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
De binnenloper zal op de middel stand wel goed lopen . Laag is voor de 2 polige binnenlopers zoals de Mega 22/20/2 Mvg Johan
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |