![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
jij wilt puls in plaats van memory switch? als ik het goed begrijp? Aangezien ik op de vereniging veel klachten heb gekregen over de kwaliteit van deze printen had ik zelf besloten om op onze vereniging nieuwe printen te maken welke gelijk een stuk kleiner zijn. Het houdt echter wel in dat ik zelf de software moet ontwikkelen daarvoor. Afmetingen 37x28mm. ![]() De bedoeling was om ze alleen te verkopen binnen de vereniging. echter de printenboer heeft mij medegedeeld dat die er geen 25 had gemaakt maar 38. (zoals het laatste bericht op dit moment is). Wel moet ik de software nog fine tunen. De controller werkt ook op de bestaande print van conrad. Eventueel kan ik met een paar weken als de printen binnen zijn en getest kunnen worden kijken of ik ook een puls sturing kan inbouwen in plaats van alleen memory.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
een controller voor de conrad module met alleen puls sturing kan ik vrij snel maken denk ik. (losse pic). Moet alleen even mijn agenda er op naslaan en dan wordt het vermoedelijk pas in december dat ik alle elektronica echt ga programmeren en maken. Als je geduld hebt kan ik wel wat regelen voor je met een puls besturing.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2010 Locatie: Oss
| Hallo,Printontwerp 7 kanaals met een extra kanaal om alles aan te zetten is klaar. Een print met 16F628 Pic en 7 relais. Totale grootte ongeveer 10 bij 9.5 cm. Layout en schema is te krijgen. Software kan ook als hex file. Voor demo's heb ik er een klein schakelaartje op gezet en dat zet alle relais aan dus hetzelfde idee als kanaal 8. Het zou nog wat kleiner kunnen maar daar moet ik nog even mee aan de gang. Twee schakelmogelijkheden. met of zonder memory. elke schakelaar is apart in te stellen. Helaas werkt dit alleen met de acht kanaals print die in de zender moet maar voor F14,F16,F18 is dat geen probleem. Henk Laatst gewijzigd door Henk Grondman; 29 november 2011 om 12:43 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |