![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
| 12 juni 2010 organiseren we weer een RC truckmeeting!!! Wegens doorslaand succes hebben we weer een volgende meeting gepland. Meerdere aanmeldingen (liefst voor de hele dag natuurlijk) zijn van harte welkom. Meeting/demo begint als de winkel geopend wordt (9 uur) tot sluitingstijd (17 uur). Dus een ieder die zin heeft om even te buurten kom langs zou ik zeggen!! Meer info over plaats en route: Nils Ester Modelshop Oudega Graag opgave via PB aan mij, zet ik je bij de lijst op. Een idee wat het is: zoek op Oudega en bekijk de foto's van de laatste 2x ! Voorlopige deelnemerslijst Oudega: 1: sjon_r (Yours truly) 2: kzuidersma (Klaas Zuidersma) 3: djgerard (Gerard Lantinga) 4: Chris Cross (Chris) 5: Rottierood (Marcel) 6: Volvo FH 16 660 (Piet Horsman) 7: htenbrinke (Hans) 8: htenbrinke junior (zoon van Hans) 9: SchotS en Scheef (Marcel) 10: Hendrik Lantinga Sjon
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) Laatst gewijzigd door sjon_r; 8 mei 2010 om 10:07 Reden: Betse paard van stal vergeten.... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Oeps, nu wel.... stom, stom, stom, oh edele heer aanvaard toch mijn excuses...... hahahaha Sjon
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2005 Locatie: geulle Leeftijd: 22
|
zou graag komen, maar ook van hieruit 311 km..:P misschien ooit eens een zuidelijke meeting organiseren hier groetjesss wes
__________________ Er zijn 2 dingen waarop je kunt rekenen in je leven: de belasting en de dood. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 november 2004 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 56
|
Helaas maar ik kan er NIET bij zijn deze keer. Ben bijna de gehele maand juni op vakantie. Dus moet ik wachten op een andere keer. Ik zal het deze keer met de foto's tevreden moeten zijn. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
grapje !!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 34
|
Sjon zet me er maar bij Wie, wat hoe weet ik nog niet, Heb het hele truckers spul te koop staan, is het nog niet verkocht, sleep ik het mee, en anders neem ik vrouw en dochter mee. ps. gisteravond zaten ze bij ons in de kantine op het werk een familiedag te plannen, ik vroeg wanneer is dat dan? 12 juni zeiden ze, dus heb direct maar gezegd dat ik wat belangrijkers had en ik niet kwam.
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, Kyosho Fazer GP, Xray M18 pro Member of Romulco Racing Team |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2008 Locatie: Fryslân Leeftijd: 37
| Gezien de huidige vakantieplanning zit ik die dag aan de linkerkant op de weg zelf achter het stuur.
__________________ Tamiya Scania R470 (R560) met telescooptrailer en Tamiya MAN TGX 26.540 6x4 XLX met kieptrailer |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 oktober 2008 Locatie: Fryslân Leeftijd: 37
| Citaat:
Vanaf de andere kant van de noordzee is een middagje terug toch wel een redelijk probleem. Dat kost me een MAN TGX 26.540 6x4 XLX van Tamiya.
__________________ Tamiya Scania R470 (R560) met telescooptrailer en Tamiya MAN TGX 26.540 6x4 XLX met kieptrailer | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 34
| Schots en Scheef "vriend" Enne zal tegen die tijd nog wel even wat op CF zetten, lees je het daar wel Sjon Groet'n Marcel
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, Kyosho Fazer GP, Xray M18 pro Member of Romulco Racing Team |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |