![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
|
Hallo allemaal, Aankomend weekend is het dan zover, Modelbouwshow goes. Het zal gehouden in: Zeelandhallen Goes Da Vinciplein 1 4462 GX Goes Op: 20 t/m 21 Februari 2010 Link naar de site: Modelbouwshow.nl - Zeelandhallen Goes Ik ga zondag ook kijken. Zijn er ook nog mensen die er staan met modellen? Zoja welke dan? En wat is er allemaal een beetje te vinden. Groetjes Mitchell. (hope to see you there)
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ik ga er zaterdag ook naartoe, even kijken met wat maten. over het algemeen vind je er redelijk veel, maar het meeste is demo werk. Verkoop stands vallen over het algemeen mee, maar van alles is wel wat te koop (micro heli speelgoed/2ch of 3ch vliegtuig speelgoed, auto's, echte vliegtuigen wel wat minder, maar Quartel staat er ook altijd)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Die MAN zal voorlopig nog niet in NL uitkomen. Als ie volgens Markioo uitkomt in maart/april in HK, dan duurt het nog ongeveer 3 maanden voordat ie in Duitsland is. Dus mischien dat wij hem nu ook sneller hebben. Maar met het oude kanaal zou het ongeveer 6 maanden duren voordat ie in NL verkrijgbaar zou zijn. |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo op zn site staat onder aan de fotoos prijs op aanvraag en is vanaf april leverbaar, dus hij heeft hem nog niet in zn bezit, net zo als op de autorai,kijken en poseren voor een foto en nog niet leverbaar, mvg markioo Laatst gewijzigd door markioo; 21 februari 2010 om 13:57 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| Citaat:
Dit is commercieel, dit is niet toegestaan
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 20 februari 2010 om 22:27 | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo oja deze topic ging over de modelshow in goes, wie is er geweest en heeft er info of fotoos genomen???!!!! we zien hier wel graag een fotootje van de goesse modelshow, ik vind het een beetje ver rijden/lopen/fietsen voor me, maar ga wel elke jaar naar dortmund 14-18 april 2010 fiets achterin de caddy mee dus vanaf parkeerplaats fiets je zo naar de ingang niet dat ik lui ben(of misschien wel)maar het is een eind lopen vanaf de achterste parkeerplaats,zeker half uur,en een vriend van me gaat mee dus met zn tweeen op de fiets en je bent er zo,fiets wel op slot anders moeten we evengoed terug lopen hihi mvg markioo Laatst gewijzigd door markioo; 21 februari 2010 om 14:13 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |