![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2007 Locatie: Anna Paulowna Leeftijd: 29
|
heey ik kom zo en zo ff kijken maar ik weet niet of ik mijn truck rijdend krijg. dat ligt aan de Conrad, hoe snel ze leveren!!! maar ik kom dan wel rond de middag!!
__________________ greets Chris tja als het maar vrachtwagens zijn!!!!!! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Leeftijd: 42
|
goede avond allemaal we gaan er een giga dag van maken en het is een leuke locatie en iedereen die komt moet wel even een bezem mee nemen want moet even worden geveegt voor we een baan kunnen neer leggen en cheeta het is daar boven ja |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hey markioo ik begrijp dat zeker, beterschap!!!! hey chris leuk dat je komt en we maken er een leuke dag van. hey richard ook eindelijk lid geworden? leuk man ik zie je zondag. heb er zeker zin in. |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2007 Locatie: Anna Paulowna Leeftijd: 29
| Citaat:
zoals ik NU het nieuws hoor word het sneeuw schuivers mee!!!! hahahahaha we zien we wat voor weer der komt!!
__________________ greets Chris tja als het maar vrachtwagens zijn!!!!!! | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2009 Locatie: amersfoort Leeftijd: 29
|
allereerst vind ik het een super leuk idee!! complimenten! ten tweede ben ik er ook (ik neem mijn zwager en mijn neefje ook mee) maar wij komen allen kijken ivm het feit dat ik nog druk bezig ben met bouwen tot zondag!
__________________ in bezit van een Tamiya King Hauler en een Tamiya Volvo FH12 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |