![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo er werd sneeuw voorspeld maar de zon schijnt hier goed, en mocht er wel sneeuw liggen dan kan je makkelijk een parcour uitzetten door de sneeuw weg te vegen waar je wilt rijden, en oppassen dat je vingers niet aan je zender vastvriezen,hihihi veel plezier morgen,we zien hier wel fotoos verschijnen zondagavond, mvg markioo |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
door omstandigheden kan ik helaas niet komen morgen. veel plezier, en we zien de foto's wel verschijnen denk ik?
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania bakwagen, volvo trekker, scania trekker 6x4 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hoi jongens ik en richard zullen morgenavond of maandag avond, wel wat foto's plaatsen. zo te zien wordt het morgen lekker weer. en we zitten overdenkt dus als er sneeuw valt zitten we lekker droog. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hoi allemaal, het was vandaag een fantastische dag. we waren in totaal met 21 man. heb veel medeforumers leren kennen. het was wel wat koud maar we hadden het er voor over. mooie trucks waren er te zien. en het was gewoon erg gezellig. vanavond plaatsen richard en ik wel wat foto's. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |