![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
| Citaat:
Volgens mij hoor je een kraan ook met 3 evenaars op te pakken? Maar ach was zeker nergens voor nodig. Grtz Mitchell.
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. | |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat: Het zijn hele mooie realistische filmpjes ! Het lijkt net een echt CAT D9R Bulldozer. Het rijden en schuiven ziet er heel natuurgetrouw uit, maar ook de machine op zich zelf ziet er hel natuurgetrouw uit vergelijkbaar met de 1:1
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
|
dat schip had het goed voor elkaar zo te zien... ik denk dat ik wel begrijp wat er fout is gegaan... wat nl wel vaker gebeurd met dit soort dingen.. De wal moet zorgen voor al het extra hijs materiaal wat nodig is voor specifieke lifts.. In dit geval had het schip van zichzelf de zware evenaar. Daar onder zijn er 2 kleinere geplaatst maar...!!! de grote maar is altijd het opgegeven en het daadwerkelijke gewicht, daarnaast zijn vaak in apenlanden spullen aanwezig die niet of slecht gekeurd zijn MAW er is geen officiele SWL (safe working load) test bekend.. dus de heren hebben gezegd dit is goed en daarmee basta.. naja.. das dus duidelijk.. het was niet sterk genoeg.. Het had zo goed kunnen gaan als het gebruikte materiaal idd de vereiste certificaten had... en ik denk dat dat er in dit geval aan schorte |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
|
Hallo, Die kraan van blansjaar. Je kan er 1 conclusie over trekken gewoon niet normaal gereden. Dit is gewoon te hard voor een on overzichtelijk kruispunt. Een machinist weet ook wel dat hij het nooit meer bijgeremd krijgt. 48 ton rem je niet zo maar. Grtz Mitchell.
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
tja net met sbs6 lieten ze het ook zien chauffeur is mee genomen voor verhoor, hij heeft een bord gemist het was gelijkwaardige kruising dus golf had voorrang,en hij reed te hard voor 30 km zone, valt mij mee dat hij niet er over heen is gereden als een tank wat je wel eens in films ziet, |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tremelo (België) Leeftijd: 18
|
ik zet het hier maar even. http://www.youtube.com/watch?v=cSh1l...eature=related iemand dit al gezien (zie 0:18 tot 0:28 )? Als je daar nog inzit... mvg Maarten |
| | |
| | #84 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 maart 2010 Locatie: belgie
| Citaat:
op youtube staan er enkele filmpjes waar de vrachtwagen niet vast staat en achterover valt | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |