![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | ||
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 23 november 2011 om 00:20 Reden: Tekst heeft niets met het topic te maken, overbodige tekst | ||
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2008 Locatie: Elst, Gelderland Leeftijd: 29
|
Inderdaad een leuke site, met mooie voorbeelden hoe je het zelf zou kunnen maken, als je een klein beetje handig bent. Ik heb een vraag die hier wel op aan sluit (als hij hier verkeerd staat hoor ik dat graag): Iemand een idee hoe je mooie spanbanden kan maken om die lading ook vast te zetten? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo het is zeg maar een voorbeeld site met zn lading, of je koopt 1 pallet en maakt ze vervolgens exact na, een 3D voorbeeld is het mooiste,naast een tekening, spanbandjes heb ik ook ergens gezien op t net, je kan ze ook van elastiek wat in kleding zit maken, met kledingverf of stift kleuren,want de elastiek wat ik hier in mn onderbroek zie zitten is wit,en nee ik sta nu niet in mn nakie, maar ik zal kijken of ik die site weer kan vinden,was engelse of duitse site, je zou ook op de duitse forum even kunnen snuffelen als je duits goed is vind het denk ik makkelijker, en het staat hier prima bij de ladingtopic, mvg markioo |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| Citaat:
Hallo Marco, Gerdmodellbau verkoopt spanbanden via Ebay.de
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 december 2008 Locatie: Elst, Gelderland Leeftijd: 29
| Citaat:
Heb je helemaal gelijk in. Toen ik nog aan modelspoor deed heb ik dat vaker gedaan. Ik denk alleen dat het een relatief dure grap wordt als je de verzendkosten voor 1 stuk (vanuit duitsland) er ook bij moet rekenen. Kun je er beter toch meer tegelijk bestellen denk ik... vwb. de spanbanden: IK ga zeker even op zoek naar de genoemde ebay winkel. Zelf maken heb ik aan zitten denken (zoek ze voor vastzetten van de lading én het vastzetten van de oprij-platen van een burder dieplader), maar ben er nog niet helemaal uit over de materialen. Bedankt voor de antwoorden i.i.g. Groet, Peter | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 34
|
spangurten zijn spanbanden, zoek maar eens op ebay.de bij de modelbouw vind je ze vast en anders over een paar dagen wel weer.
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, Kyosho Fazer GP, Xray M18 pro Member of Romulco Racing Team |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| Citaat:
Hallo Patrick, Waarom sorry, niks verkeerd geschreven hoor, je hebt alllen maar geschreven waar het Te Koop is, niks mis mee ! Groetjes Piet Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 16 maart 2010 om 22:19 | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Niet door mij hoor !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 16 maart 2010 om 22:18 | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Hallo Patrick, Excuseus voor de naamsverwisseling, ik het het al gewijzigd in de goede naam !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |