![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
schakelen met een 3-standen schakelaar is volgens mij de beste oplossing.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2010 Locatie: Helenaveen Leeftijd: 17
|
Ik heb eigenlijk geen verstand van modeltrucks, maar ik kwam dit tegen ergens op het internet, en ik dacht: Ha! Die kunnen ze nog gebruiken. Ik weet niet zeker of ik het hier neer mag zetten, maar zo te zien staan hier meerdere tips & tricks. Nou hier komt ie dan: Containers op (de goede) maat (ik hoop het, maar denk het niet, maar uitvergroten kan denk ik wel). Zie site: IGS Hansa Org EDIT: Je gaat op die site naar DOWNLOAD (ENGLISH) > CONTAINERS (komt gelijk bovenaan te staan). Veel plezier ermee!
__________________ Tamiya TA05 V2 R CounterSteer! SCANIA R730 - The real 'King of the Road' |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hoi yannick uitvergroten kan altijd. maar denk niet dat het op een a4 vel kan. je moet het dan laten printen bij een grote drukkerij. maar dat kost wel veel. dus kun je beter een bruder container verbouwen en spuiten. succes!! |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 januari 2006 Locatie: Zevenhuizen Leeftijd: 33
| Citaat:
Misschien is het slimmer dat Piet het even uit elkaar trekt;cabine inkorten en algemeen,want nu gaat echt alles door elkaar........ M.vr.gr. Jan | |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo allemaal, Tja, nu wordt mij gevraagd om het geheel uit elkaar te halen/trekken en in een apart topic te plaatsen !! Maar ja, we krijgen steeds meer topics met een sticky, waardoor het toch nog weer onoverzichtelijk wordt !!! Wat een optie is om cabineverbouwingen apart in het subforum : Bouwverslagen van Trucks en Bouwmachines te zetten en daarna een sticky te geven. Ik voel er niet veel voor om nog meer sticky's in het algemene forum te zetten ! Ik hoor het wel wat jullie willen !!!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
bedankt voor je reactie piet! een sticky in het bouwverslagen gedeelte lijkt mij goed. er word immers iets verbouwd! ik merk het wl wat de andere willen!
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
beste oplossing is 1 topic met verwijzingen naar andere topics. ook de meetings alleen in de agenda vermelden die al sticky is. nu zijn het er 2 volgende week 5? de agenda is de algemene plek voor meetings en demos. Daaruit linkjes maken naar de betreffende meetings. Heb het volgende topic aangepast hieraan: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1262208 mogelijk dat we dit verder kunnen uitbreiden?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 27 juni 2010 om 20:32 |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hmmmm, vreemd, gisteren vroeg je zelf nog om een sticky voor Maarssenbroek, terwijl je nu zelf zegt dat er te veel sticky's zijn/komen ! Overigens ben ik het wel met jou eens dat er te veel sticky's zijn, hierdoor wordt het ook weer onoverzichtelijker !! Inderdaad zou de beste oplossing om alles in 1 algemeen topic te zetten met verwijzingen. Ik heb zelf de rij-demo's van de MBVP in het algemene topic gezet.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
@piet, dat klopt omdat ik vind dat alle evenement even veel kans horen te krijgen. En dus een sticky dan horen te hebben als anderen dit ook hebben. Echter ben ik wel van mening dat we meer met doorverwijzingen moeten gaan werken om de groei onder controle te houden.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Bericht van de moderator : Bouw en verbouwing van Truck cabines verplaatst naar : Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
|
Hallo allemaal, Heeft er iemand behoefte aan een workshop messing solderen? Zal ik morgen er rekening mee houden met foto's nemen. Ik hoor graag van u. Groetjes Mitchell.
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. |
| | |
| | #58 (permalink) |
|
Hallo Mitchell, Nee, ik heb er geen behoefte aan, ik heb zelf al een uitbebreid verslag gemaakt : Bewerken en solderen van messing. Dit heeft al in div. Nederlandse en Duitse modelbouwbladen gestaan en ook heel veel forumleden van div. forums hebben dit verslag al ontvangen ! Ik zelf soldeer en bewerk messing al meer dan 40 jaar.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 13 juli 2010 om 22:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |