![]() |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
|
Hallo Volvo Freak, Nou, jullie hebben een mooie ruimte gekregen zeg !! Succes met het inrichten en het aanleggen van de rij-baan.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
en er is al wat verder geknutseld aan de baan vooraan hebben we al wat zand in de zandbak gedaan, de brug al geschilderd, de baan vastgeniet op de brug en deze al wat aangekleed tevens is er al een stuk van de baan op de grond geschilderd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() achteraan komt er een smal paatje langs een heuvel, met normaal gezien een klein vijvertje in er komt ook een tunnel onder een gedeelte van dit smalle paatje het plannetje ![]() de uitvoering ![]() ![]() ![]() ![]() en Seeyah heeft ook flink geholpen
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
|
Hallo Volvo-Freak Hmmm, dat ziet er al mooi uit. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
jaja seeyah heeft flink geverfd ik vind de decoratie kunsten van taz660 ook zeer geslaagd, misschien een toekomst voor hem als tuin architect
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
dan kunnen wij ons nog amuzeren als er terug oorlog uitbreekt
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Weer maar even een updatje: het zand ligt ook al op zijn plaats ![]() ![]() er is al een keertje gereden geweest afgelopen zondag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dan is er nog een stukje baan verder geschilderd en voor diegenen die goed kijken is er te zien dat er nu ook ketting hangt tussen de paaltjes ![]()
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Jaja Volvo freak we hebben weer goed geschilderd Maar ik had toch wat medelijden met de mannen die de ketting hebben gehangen hoor Ze hebben er lang aan bezig gezeten maar het resultaat mag gezien worden!!
| | |
| | #30 (permalink) |
|
De exacte grootte van de baan weet ik niet maar het lokaal is 50m lang. We hebben vooraan een grondverzet en ook helemaal achteraan een grondverzet. De benzinepomp is van Lukoil
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |