![]() |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Halo Volvo Freak, Tjonge, wat een mooie baan is het aan het worden, ziet er mooi uit. Succes verder met de afbouw van het parcours.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
@ Michaël D W: bedankt voor de reactie @ Patrick: daar ga ik u het antwoord ook schuldig op moeten blijven weet, maar het is misschien een idee om een kilometerteller op onze truck's te monteren @ Piet: bedankt voor de complimenten, maar ze zijn niet enkel voor mij maar voor alle leden van de RC Powertruck's
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
|
Hoi Bert, dat ziet er professioneel uit zeg! Wanneer is de opening? Suc6 met de verdere afbouw. MVG, Raymond.
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
@ Timmi: Bedankt, we doen onze best om het er zo mooi mogelijk te maken he. Dat weten we nog niet, de grote dingen zijn nu zo goed als af, nu beginnen de kleinere dingen zoals de verlichting en nog wat aankleding.
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 maart 2009 Locatie: casteren (dicht bij eindhoven) Leeftijd: 16
|
Goedendag, Ik wil graag naar een rijdag komen kijken en misschien meerijden. Maar ik weet niet precies het adres waar jullie rijden, in Mechelen. Morgenvroeg wilden we graag komen. Alvast bedankt voor de snelle reactie Gr. Pieter Hendriks ![]() Citaat:
| |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Dit is op het rode kruisplein te mechelen
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be Laatst gewijzigd door Seeyah; 14 november 2010 om 01:49 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: belgie (lier) Leeftijd: 36
|
hey allemaal , ik ga hier ineens melden dat we dit jaar weer een demo weekend houden , dit op 23-24 april 2011. er komen 3 belgische clubs , verspreid over het weekend + dat er nog een modeltreinclub komt die een lgb baan in ons parcour gaan verwerken. verder zullen er echte trucks op de parking te bewonderen zijn , en is er genoeg om honger en dorst te lessen. de inkom is gratis dus heb je zin om langs te komen, iedereen is van harte welkom. mvg steven |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2009 Locatie: Maastricht Leeftijd: 24
|
Hoi, Heb jullie filmpje ook gezien. Wij van RC Modelbouwclub Inter Limburg komen naar jullie in Koningshooikt (B) Dit is reeds besproken met Robert. Hopelijk beleven we een leuke en gezellige dag met jullie !! Groeten Mitch
__________________ RC Trucker bij RC Modelbouwclub Inter-Limburg |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |