![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2004 Locatie: Rhenen Leeftijd: 34
|
HOI. er komt vast een volgende keer. misschien dat eind september een idee is. alleen dan zal er waarschijnlijk voor dat het weekend begint een keer naar het weer gekeken moeten worden of het door kan gaan of niet. en dan is het baantje ook weer iets verder af.. en misschien later een avond sessie. de meeste hebben toch verlichting op de auto. en is het voor mij de uitdaging om de baan verlicht te hebben. groete peter |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Tiel
|
Hoi Peter, Nog even een reactie op de truckmeeting in Rhenen. Was een gezellige en geslaagde dag ondanks de buien. Mooie foto's, zowel die van jou als die van Marien. Misschien nog een filmpje? Helaas ben ik zaterdag 28 augustus verhinderd. M.v.g. Ab. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2004 Locatie: Rhenen Leeftijd: 34
|
HOI.ik heb wel een filmpje en die moet ik nog even bewerken. en volgens mij moet het via youtube wel lukken http://www.youtube.com/watch?v=37mzK0qjLbo de eerste onbewerkt groete Peter Laatst gewijzigd door Peter van Rijnsbergen; 16 augustus 2010 om 12:35 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
mooi filmpje die dieplader + dolly lijkt wel even de grond te raken wanneer hij van de helling af wil?
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2009 Locatie: Helmond Leeftijd: 35
|
Hoi! Klopt, de dieplader was even snel inelkaar geschroefd, maar moet nog worden geperfectioneerd. Hoogteverstelling krijgt hij ook nog in de zwanehals, achterassen zijn bladgeveerd. De dieplader krijgt een eigen draadje zogauw de bouw serieus van start gaat. Groeten uit Helmond, Sander |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2010 Locatie: Dieren (Gelderland) Leeftijd: 32
|
Hey jongens wat jammer dat ik er niet bij was, heb natuurlijk ook nog niks te rijden. Leuk om de film en de fotoos te zien, donderdag komt mijn scania binnen en dan maar snel aan de bouw. Hopen dat ik maar snel mee kan cruisen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |