![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| 11 september 2010 organiseren we weer een RC truckmeeting!!! Wegens doorslaand succes hebben we weer een volgende meeting gepland. Meerdere aanmeldingen (liefst voor de hele dag natuurlijk) zijn van harte welkom. Meeting/demo zal dit maal op een andere locatie gaan plaatsvinden, namelijk in een grote leegstaande loods ! (Mocht het nu slecht weer zijn kan het alsnog doorgaan) Deze loods bevind zich op loopafstand van de Modelbouwshop waar de meeting vorige keren heeft plaats gevonden, dus evt reserveonderdelen zijn dichtbij te halen. Voor koffie en thee wordt gezorgd, broodjes naar alle waarschijnlijkheid ook weer! Tevens proberen we om er ditmaal ook grote truck bij te hebben, een soort mini 'truckstar' om zomaar te zeggen. haha Een ieder die zin heeft om even te buurten kom langs zou ik zeggen!! Graag opgave via PB aan mij, zet ik je bij de lijst op. Een idee wat het is: zoek op Oudega en bekijk de foto's van de laatste 2x ! Voorlopige deelnemerslijst Oudega: 1: sjon_r (Yours truly) 2: kzuidersma (Klaas Zuidersma) 3: djgerard (Gerard Lantinga) 4: Chris Cross (Chris) 5: Hendrik Lantinga 6: Trucker08 (Walter Hogervorst) 7: Volvo FH 16 660 (Piet Horsman) 8: AukeD (Auke Donga) 9: Rens Lindeboom 10: |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hallo allemaal zijn er nog mensen die in buurt van putten wonen die ook 11 sept naar oudega gaan. dan kan ik eventueel meerijden tegen benzine vergoeding. zou er dolgraag ook een keer bij willen zijn. grtjs patrick |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
Voorlopige deelnemerslijst Oudega: 1: sjon_r (Yours truly) 2: kzuidersma (Klaas Zuidersma) 3: djgerard (Gerard Lantinga) 4: Chris Cross (Chris) 5: Hendrik Lantinga 6: Trucker08 (Walter Hogervorst) 7: Volvo FH 16 660 (Piet Horsman) 8: AukeD (Auke Donga) 9: Rens Lindeboom 10: TAZ. (Kasper)
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
|
Hallo Sjon, Even het begin van het topic naar bovengehaald met het hele verhaal 11 september 2010 organiseren we weer een RC truckmeeting !!! Wegens doorslaand succes hebben we weer een volgende meeting gepland. Meerdere aanmeldingen (liefst voor de hele dag natuurlijk) zijn van harte welkom. Meeting/demo zal dit maal op een andere locatie gaan plaatsvinden, namelijk in een grote leegstaande loods ! (Mocht het nu slecht weer zijn kan het alsnog doorgaan) Deze loods bevind zich op loopafstand van de Modelbouwshop waar de meeting vorige keren heeft plaats gevonden, dus evt reserveonderdelen zijn dichtbij te halen. Voor koffie en thee wordt gezorgd, broodjes naar alle waarschijnlijkheid ook weer! Tevens proberen we om er ditmaal ook grote truck bij te hebben, een soort mini 'truckstar' om zomaar te zeggen. haha Een ieder die zin heeft om even te buurten kom langs zou ik zeggen!! Graag opgave via PB aan mij, zet ik je bij de lijst op. Een idee wat het is: zoek op Oudega en bekijk de foto's van de laatste 2x ! Voorlopige deelnemerslijst Oudega: 1: sjon_r (Yours truly) 2: kzuidersma (Klaas Zuidersma) 3: djgerard (Gerard Lantinga) 4: Chris Cross (Chris) 5: Hendrik Lantinga 6: Trucker08 (Walter Hogervorst) 7: Volvo FH 16 660 (Piet Horsman) 8: AukeD (Auke Donga) 9: Rens Lindeboom 10: TAZ (Kasper) Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 30 augustus 2010 om 22:10 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
helaas heb ik geen vervoer voor 11 sept. dus kan ook deze keer niet komen. zijn er mischien nog mensen in de buurt van putten die ook gaan?? mischien dat ik tegen vergoeding kan meerijden. gr |
| | |
| | #21 (permalink) |
| 11 september 2010 organiseren we weer een RC truckmeeting !!! Wegens doorslaand succes hebben we weer een volgende meeting gepland. Meerdere aanmeldingen (liefst voor de hele dag natuurlijk) zijn van harte welkom. Meeting/demo zal dit maal op een andere locatie gaan plaatsvinden, namelijk in een grote leegstaande loods ! (Mocht het nu slecht weer zijn kan het alsnog doorgaan) Deze loods bevind zich op loopafstand van de Modelbouwshop waar de meeting vorige keren heeft plaats gevonden, dus evt reserveonderdelen zijn dichtbij te halen. Voor koffie en thee wordt gezorgd, broodjes naar alle waarschijnlijkheid ook weer! Tevens proberen we om er ditmaal ook grote truck bij te hebben, een soort mini 'truckstar' om zomaar te zeggen. haha Een ieder die zin heeft om even te buurten kom langs zou ik zeggen!! Graag opgave via PB aan mij, zet ik je bij de lijst op. Een idee wat het is: zoek op Oudega en bekijk de foto's van de laatste 2x ! Voorlopige deelnemerslijst Oudega: 1: sjon_r (Yours truly) 2: kzuidersma (Klaas Zuidersma) 3: djgerard (Gerard Lantinga) 4: Chris Cross (Chris) 5: Hendrik Lantinga 6: Trucker08 (Walter Hogervorst) 7: Volvo FH 16 660 (Piet Horsman) 8: AukeD (Auke Donga) 9: Rens Lindeboom 10: TAZ (Kasper) 11: Cotjuh (Cotjuh??) Locatie: 53.128183,5.99964 - Google Maps
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) Laatst gewijzigd door sjon_r; 1 september 2010 om 21:16 |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
De meeste recente update: Voorlopige deelnemerslijst Oudega: 1: sjon_r (Yours truly) 2: kzuidersma (Klaas Zuidersma) 3: djgerard (Gerard Lantinga) 4: Chris Cross (Chris) 5: Hendrik Lantinga 6: Trucker08 (Walter Hogervorst) 7: AukeD (Auke Donga) 8: Rens Lindeboom 9: TAZ (Kasper) 10: Cotjuh (Cotjuh??) 11: V8man (Anton Grendel) nog even ter duidelijkheid: de locatie is op de Gariperwei in Oudega. Een grote loods op de linkerhand (vanaf het "centrum" van oudega gezien) Er staan soweiso 2 a 3 echte trucks op het erf. Bis morgen !
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) Laatst gewijzigd door sjon_r; 10 september 2010 om 10:53 | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 34
|
Heren succes morgen, helaas weer geen tijd. Schijnt mooi weer te worden.
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, Kyosho Fazer GP, Xray M18 pro Member of Romulco Racing Team |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Hallo Heren, Morgen heel veel rij-plezier gewenst !! Helaas kan ik er morgen niet bij zijn, wat ik heeeeeeeeeel jammer vind !! (de reden is bekend bij Sjon) Volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn. niet vergeten mooie foto's te maken !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2008 Locatie: Fryslân Leeftijd: 37
|
En dat was weer een leuke dag. Met de hartelijke dank aan de organisatoren en aan de eigenaren van de locatie voor het ter beschikking stellen en voor de prima verzorging van de inwendige mens. Foto's: Mijn eigen inbreng: ![]() ![]() ![]() Deze vertoonde bij het de 1e maal aanzetten kuren (storing?) en kwam daarbij iets hardhanding in aanraking met het viaduct. En nog wat andere aanwezigen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Tamiya Scania R470 (R560) met telescooptrailer en Tamiya MAN TGX 26.540 6x4 XLX met kieptrailer |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 38
|
Hoi allemaal, samen met mijn vrouw ben ik vandaag ook even in Oudega op bezoek geweest. Voor het eerst eens op een baan gereden, al zag mijn nog kale Scania er wel een beetje zielig uit tussen al die mooie trucks... Dank aan de organisatoren, aan de eigenaar van de loods voor het mogen gebruiken daarvan en aan de vriendelijke dame die met de broodjes rondkwam! Hier zijn een paar foto's die mijn vrouw gemaakt heeft: overzicht van een deel van de baan ![]() ![]() kèn net op één foto ![]() wat een verschil... ![]() en met een trailer erachter ![]() let op het model bovenop het dashboard! ![]() Groetjes, Bart |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |